نماد آخرین خبر

اعلام محدودیت‌های ترافیکی در پایان هفته

منبع
ايلنا
بروزرسانی
اعلام محدودیت‌های ترافیکی در پایان هفته

ایلنا/ رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا محدودیت‌های ترافیکی در پایان هفته را اعلام کرد.

سرهنگ احمد شیرانی، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته گفت: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲۰۰ ظهرروز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۶/۲۷ الی ساعت ۰۶۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۷/۰۱ از محور‌های کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

وی ادامه داد: تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به محور کرج چالوس تصریح کرد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع است. همچنین در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه ۲۸ و ۲۹ شهریورماه ۱۴۰۳ در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مامورین پلیس راه ممنوعیت تردد برای انواع وسیله نقلیه بدین صورت است که از ساعت ۱۰۰۰ از مرزن آباد به سمت تهران انسداد به صورت کامل اعمال می‌گردد. (شمال به جنوب)، از ساعت ۱۳۰۰ از ابتدای پل زنگوله (انت‌های دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) یکطرفه اعمال می‌گردد. از ساعت ۲۴۰۰ یکطرفه اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌گردد.

وی ادامه داد: روز یکشنبه ۱ مهرماه ۱۴۰۳ در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مامورین پلیس راه ممنوعیت تردد برای انواع وسیله نقلیه نیز از ساعت ۱۴۰۰ آزادراه تهران –شمال اعمال محدودیت تردد برای خودرو‌ها به مقصد چالوس انجام می‌شود. از ساعت ۱۵۰۰ ابتدای پل زنگوله (انت‌های دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) انسداد بصورت کامل از ساعت ۱۷۰۰ از مرزن آباد به سمت تهران یکطرفه اجرا می‌گردد (شمال به جنوب) از ساعت ۲۳۰۰ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌گردد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا خاطرنشان کرد: در صورت کم حجم بودن ترافیک محور، اتمام طرح یکطرفه زودتر از زمان اعلامی انجام می‌گردد.

وی با اشاره به محدودیت قطعی تردد گفت: روز جمعه ۱۴۰۳/۰۶/۳۰ممنوعیت تردد برای انواع وسیله نقلیه به شرح ذیل اعلام می‌گردد. همچنین از ساعت ۱۲۰۰ آزادراه تهران-شمال اعمال محدودیت تردد برای خودرو‌های به مقصد چالوس انجام می‌شود. از ساعت ۱۳۰۰ ابتدای پل زنگوله (انت‌های دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) انسداد بصورت کامل. از ساعت ۱۵۰۰ از مرزن آباد به سمت تهران یکطرفه اجرا می‌گردد. (شمال به جنوب). از ساعت ۲۳۰۰ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌گردد. در صورت کم حجم بودن ترافیک محور، اتمام طرح یکطرفه زودتر از زمان اعلامی اجرا می‌گردد.

سرهنگ شیرانی تاکید کرد: روز شنبه ۱۴۰۳/۰۶/۳۱ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه به شرح ذیل اعلام می‌گردد. از ساعت ۱۰۰۰ آزادراه تهران-شمال اعمال محدودیت تردد برای خودرو‌های به مقصد چالوس انجام می‌شود. از ساعت ۱۱۰۰ ابتدای پل زنگوله (انت‌های دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) انسداد بصورت کامل. از ساعت ۱۳۰۰ از مرزن آباد به سمت تهران یکطرفه اجرا می‌گردد. (شمال به جنوب) از ساعت ۲۳۰۰ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌گردد. در صورت کم حجم بودن ترافیک محور، اتمام طرح یکطرفه زودتر از زمان اعلامی اجرا می‌گردد.

وی ادامه داد: تردد از مسیرجاده قدیم قدیم کرج-چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودرو‌هایی که قصد عزیمت به چالوس در روز‌های اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۱۰۰ از میدان امیر کبیر به سمت چالوس ممنوع است.

وی با اشاره به تردد در محور هراز گفت: تردد کلیه تریلر‌ها ازمحور هراز کماکان ممنوع است. تردد کلیه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲۰۰ الی ۲۴۰۰ روز پنجشنبه تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۲۹ و همچنین از ساعت ۰۶۰۰ الی ۲۴۰۰ روز‌های جمعه و شنبه تاریخ¬های ۱۴۰۳/۰۶/۳۰ و ۳۱ از محور هراز ممنوع است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا خاطرنشان کرد: در صورت افزایش حجم ترافیک وبالعکس صلاحدید مامورین پلیس راه محدودیت یکطرفه مقطعی از روز سه شنبه تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۲۷ الی روز یکشنبه تاریخ ۱۴۰۳/۰۷/۰۱ صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: در محور آستارا- اردبیل و بالعکس تردد انواع تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۸۰۰ الی ۲۴۰۰ روز‌های جمعه و شنبه تاریخ‌های ۱۴۰۳/۰۶/۳۰و۳۱ در محور فوق ممنوع است.

وی با اشاره به محور امام زاده هاشم (سراوان) -لوشان و بالعکس گفت: تردد انواع تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲۰۰ الی ۲۴۰۰ روز پنجشنبه تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۲۹ و از ساعت ۰۸۰۰ الی ۲۴۰۰ساعت‌های جمعه و شنبه تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۳۰.۳۱ در محور فوق ممنوع می‌باشد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا خاطرنشان کرد: در محور قدیم رشت-لوشان و بالعکس تردد انواع تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲۰۰ الی ۲۴۰۰ روز پنجشنبه تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۲۹ و از ساعت ۰۸۰۰ الی ۲۴۰۰ روز‌های جمعه و شنبه تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۳۰.۳۱ در محور فوق ممنوع است.

وی با اشاره به محور آزادراه منجیل-رودفشم گفت: از ساعت ۰۷۰۰ الی ۲۴۰۰ روز شنبه تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۳۱ محدودیت ترافیکی از سمت شمال به جنوب محور بصورت یکطرفه انجام خواهد شد. در محور فشم نیز از ساعت ۱۷۰۰ الی ۲۰۰۰ روز‌های جمعه و شنبه تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۳۰.۳۱ محدودیت ترافیکی از انتهای محور نقطه پل حاجی آباد یا پیچ کلیکان (ابتدای پیچ آریانا) به صورت یکطرفه به سمت خروجی فشم انجام خواهد شد.


به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره