نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
جامعه و حوادث

تصادف خودروی اتباع خارجی غیرمجاز؛ ۱۱ نفر کشته و ۱۴ تن مصدوم شدند

منبع
تسنيم
بروزرسانی
تصادف خودروی اتباع خارجی غیرمجاز؛ ۱۱ نفر کشته و ۱۴ تن مصدوم شدند

تسنیم/ مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان گفت: در پی تصادف خودروی اتباع خارجی غیرمجاز ۱۱ نفر جان باخته و ۱۴ نفر مصدوم شدند.

سیدمحمد مهدی سجادی  با اشاره به حادثه آفرینی قاچاق انسان در جاده‌های سیستان و بلوچستان، اظهار داشت::بامداد امروز گزارشی مبنی بر تصادف یک دستگاه تریلی با خودرو وانت در کیلومتر 65 محور سراوان به کوهک به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان اعلام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان افزود: بلافاصله باتوجه به حجم حادثه تیم‌های عملیاتی پایگاه‌های جاده ایی کلپورگان و هوشک شهرستان سراوان به محل حادثه اعزام شدند و پس از ارزیابی اولیه مشخص شد این سانحه 11 جانباخته و 14 مصدوم دارد.

وی ادامه داد: خودروی وانت که حامل حمل اتباع خارجی با 23 سرنشین بود، تعداد 12 نفر همراه با دو سرنشین دستگاه تریلی در مجموع 14 نفر به صورت درمان سرپایی اقدامات اولیه درمانی را از نیروهای هلال احمر دریافت کردند.

سجادی گفت: متاسفانه تعداد 11 نفر از سرنشینان خودروی وانت نیز بر اثر این تصادف جان باخته بودند که پس از رهاسازی در یک عملیات 6 ساعته، جان‌باخته ها تحویل عوامل انتظامی شدند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar