نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
جامعه و حوادث

اولین اظهارات فروشنده مشروبات تقلبی مرگبار در رشت

منبع
همشهري آنلاين
بروزرسانی
اولین اظهارات فروشنده مشروبات تقلبی مرگبار در رشت

همشهری آنلاین/ ردپای عامل اصلی توزیع مشروبات الکلی سمی در رشت که فراری شده بود، ‌در پایتخت به دست آمد و دیروز دستگیر شد.
از چند روز پیش بود افراد مختلفی که دچار مسمومیت‌های شدید شده بودند به بیمارستان‌های شهرستان رشت منقل شدند و تحت درمان قرار گرفتند.

همگی این افراد علائمی چون ضعف، بی‌حالی، تاری دید، اضطراب و بی‌قراری داشتند و در همان معاینات اولیه معلوم شد که بر اثر مصرف مشروبات الکلی تقلبی دچار مسمومیت شده‌اند. تعداد این افراد ۳۱ نفر بود که ۹ نفر از آنها جانشان را از دست دادند.

به دنبال این حادثه پلیس در جست و جوی عامل اصلی توزیع کننده این مشروبات تقلبی بود که ردپای وی در تهران به دست آمد و او دیروز دستگیر شد. او مقابل قاضی موسی رضازاده بازپرس جنایی تهران قرار گرفت تا به اتهام قتل عمد، بازجویی شود.


او گفت: کار من فروش مواد شوینده بهداشتی و الکل پزشکی است. من به شهرهای مختلف به خصوص شمال ایران و شهر رشت این مواد شوینده را می فروختم اما الکل تقلبی در کار نبود. من اصلا الکل تقلبی به کسی نفروختم و در مرگ کسی نقشی ندارم.

وی ادامه داد: درسته که افرادی در رشت از من مواد بهداشتی و الکی خریده اند اما اینکه چطور با آن مشروب تقلبی درست کرده اند، خبر ندارم.

پرونده این مرد برای ادامه روند رسیدگی به دادسرای شهرستان رشت فرستاده شد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره