نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
جامعه و حوادث

سردار رادان: تا پایان سال دو میلیون اتباع غیرمجاز طرد می‌شوند

منبع
خانه ملت
بروزرسانی
سردار رادان: تا پایان سال دو میلیون اتباع غیرمجاز طرد می‌شوند

خانه ملت/ فرمانده کل نیروی انتظامی کشور با حضور در مجلس شورای اسلامی گفت: برابر قولی که پیش از این دادیم و صحبت‌هایی که کردیم، تا پایان سال جاری، ۲ میلیون از اتباع بیگانه غیرمجاز جمع‌آوری و از کشور طرد می‌شوند؛ اما آن دسته از اتباعی که قانونی وارد کشور ما شده، مهمان ما هستند؛ سایه و چتر امنیت بر سر آنها هم گسترانیده است و از حمایت انتظامی هم برخوردارند.

سردار احمدرضا رادان ضمن اشاره به دلیل حضور خود در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز در مجلس برای ملاقات با نمایندگان مردم بیان مطالب و مسائل ایشان و هم‌فکری برای حل مسائل آنان حضور پیدا کردیم که یکی از مسائل و دغدغه‌های مشترک برخی نماینده‌ها موضوع اتباع بیگانه غیرمجاز بود.
وی با اشاره به صحبت‌های پیشین خود در خصوص خروج اتباع بیگانه غیرمجاز از کشور تا پایان سال، عنوان کرد: برابر قولی که پیش از این دادیم و صحبت‌هایی که کردیم، تا پایان سال جاری، ۲ میلیون از اتباع بیگانه غیرمجاز که از مسیر‌های غیرقانونی وارد کشور شده و غیر قانونی هم اسکان و بعضاً غیرقانونی اشتغال پیدا کرده‌اند، حتماً مورد رسیدگی، جمع‌آوری و طرد قرار می‌گیرند.

آن دسته از اتباع عزیزی که قانونی وارد کشور ما شده و اسکان و اشتغال دارند، مهمان ما هستند و سایه و چتر امنیت بر سر آنها هم گسترانیده است و از حمایت انتظامی هم برخوردارند.
 

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره