نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
جامعه و حوادث

تداوم سقوط مخاطبان صداوسیما؛ فقط ۲۹.۵ درصد مردم ویژه برنامه‌های شب یلدای ‏تلویزیون را دیده‌اند

منبع
انتخاب
بروزرسانی
تداوم سقوط مخاطبان صداوسیما؛ فقط ۲۹.۵ درصد مردم ویژه برنامه‌های شب یلدای ‏تلویزیون را دیده‌اند

انتخاب/بر اساس یافته‌های نظرسنجی ایسپا، ۲۹.۵ درصد ایرانیان ویژه برنامه‌های شب یلدای ‏صدا و سیما را دیده‌اند. از بین بینندگان ویژه برنامه‌های شب یلدا؛ ۵۹.۲ درصد ویژه ‏برنامه «یلدای مادرانه» شبکه سوم سیما را دیده‌اند، ۲۴ درصد از شبکه‌های استانی، ‏۸.۱ درصد از شبکه یک سیما و ۷.۶ درصد از شبکه دو تماشاگر این برنامه‌ها بوده‌اند
 
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) یک طرح نظرسنجی با موضوع ‏میزان مشاهده «ویژه برنامه‌های شب یلدای صدا و سیما» انجام داده است. ‏
 به گزارش روابط عمومی ایسپا، در این نظرسنجی که به صورت تلفنی در روزهای اول ‏تا سوم دیماه انجام شده، نظرات ۱۴۴۰ نفر از ایرانیان بالای ۱۵ سال ساکن در مناطق ‏شهری و روستایی کل کشور بررسی شد.‏
‏ بر اساس یافته‌های این نظرسنجی، ۲۹.۵ درصد ایرانیان ویژه برنامه‌های شب یلدای ‏صدا و سیما را دیده‌اند. از بین بینندگان ویژه برنامه‌های شب یلدا؛ ۵۹.۲ درصد ویژه ‏برنامه «یلدای مادرانه» شبکه سوم سیما را دیده‌اند، ۲۴ درصد از شبکه‌های استانی، ‌‏۸.۱ درصد از شبکه یک سیما و ۷.۶ درصد از شبکه دو تماشاگر این برنامه‌ها بوده‌اند. ‏مصاحبه‌شوندگان در پاسخ به این سوال، می‌توانستند به بیش از یک شبکه اشاره ‏کنند.‏

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

00:00/00:00

تداوم سقوط مخاطبان صداوسیما؛ فقط ۲۹.۵ درصد مردم ویژه برنامه‌های شب یلدای ‏تلویزیون را دیده‌اند

تداوم سقوط مخاطبان صداوسیما؛ فقط ۲۹.۵ درصد مردم ویژه برنامه‌های شب یلدای ‏تلویزیون را دیده‌اند
00:00
00:00
تداوم سقوط مخاطبان صداوسیما؛ فقط ۲۹.۵ درصد مردم ویژه برنامه‌های شب یلدای ‏تلویزیون را دیده‌اند
1 / 1
تداوم سقوط مخاطبان صداوسیما؛ فقط ۲۹.۵ درصد مردم ویژه برنامه‌های شب یلدای ‏تلویزیون را دیده‌اند
00:00
00:00
0 MB
اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره