32
77
25.2K
اکو ایران/ پویش نه به تصادف مدتی پیش برای کاهش آمار تصادف و کشتهشدگان تصادفات نوروزی ایجاد شد. بررسی آمار تصادفات نوروزی اما نشان از یک ابهام در موفقیت این کمپین داشت.
حامد بیدی، مدیرعامل پلتفرم کارزار، کمپین نه به تصادف را زیر ذرهبین گرفت. او معتقد است که ویژگی یک کمپین موفق در وهله اول ایجاد همدلی میان مردم و در وهلههای بعدی از بالا به پایین نبود آن است.
او در بخشی از این گفتوگو تاکید کرد: «باید ببینیم آن جمعیتی که ما میخواهیم در یک کمپین آنها را مخاطب قرار بدهیم، از نگاه خودشان چه دلایلی برای تصادفات دارند و آیا خودشان را مقصر میدانند؟»