27
23
18.5K
27
23
18.5K
آخرین خبر/ پس از چند روز غیبت ناگهانی، صفحهی رسمی اینستاگرام سینا فرحی—کارآفرین و متخصص برجستهی بازاریابی دیجیتال—بار دیگر در دسترس قرار گرفت. این اتفاق واکنشهای گستردهای را در میان فعالان صنعت تبلیغات و استارتاپهای ایرانی به همراه داشته است.
فرحی که به عنوان بنیانگذار مجموعههایی مانند «فرحیگرام»، «زوماستار» و «هشتگ مدیا» شناخته میشود، نقشی کلیدی در پیشرفت پروژههای نوآورانه دیجیتال در ایران داشته است؛ از کمپین درآمدزایی باشگاه پرسپولیس گرفته تا اجرای پروژهی های بسیار موفق برای چندین برند سرشناس ،بازگشت آنلاین او بار دیگر توجهها را به جایگاه مهم متخصصین مستقل در توسعه فضای دیجیتال کشور جلب کرده است