تسنیم/ موبایل قاپ ۱۶ ساله:به صاحبکارم بابت پول پیش خانه بدهکار بودم برای همین موبایل قاپی کردم.
فقط از آقایونی که داخل ماشین بودن سرقت میکردم.
🔹"آخرین خبر" در روبیکا 🔹"آخرین خبر" در ایتا 🔹"آخرین خبر" در بله