انتخاب/ رضا حاجیکریم، رئیس هیئت مدیره فدراسیون صنعت آب ایران گفت: بیش از ۳۰ درصد آب تهران صرف تلفات شبکه، برداشتهای غیرمجاز و مصرف رایگان مساجد، مدارس، پادگانها و غیره می شوداین رقم در خوزستان ۴۷ درصد است
🔹"آخرین خبر" در روبیکا 🔹"آخرین خبر" در ایتا 🔹"آخرین خبر" در بله