منشی مطب، خودش را پزشک جا زد!

منبع
اعتماد
بروزرسانی
منشی مطب، خودش را پزشک جا زد!

اعتماد/ فرمانده انتظامی نجف‌آباد از شناسایی و دستگیری پزشک قلابی که بدون داشتن مدارک پزشکی و مجوز، اقدام به ارائه خدمات به شهروندان می‌کرد، خبر داد.

سرهنگ میثم گوهری آرانی، فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد بیان داشت: در پی دریافت گزارشاتی مبنی بر برسوء استفاده از عنوان پزشک در مطب یکی از پزشکان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.
وی افزود: تیم رسیدگی‌کننده به پرونده بلافاصله با هماهنگی قضایی به همراه نماینده شبکه بهداشت و درمان شهرستان وارد عمل شدند و ضمن بررسی و تحقیقات از این مطب مشخص شد که منشی مطب در غیاب چند روزه پزشک، با جعل عنوان پزشک اقدام به ویزیت بیماران و تجویز دارو و سایر امور پزشکی می‌کند.
فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد با اشاره به اینکه فرد متخلف در محل دستگیر شد، خاطرنشان کرد: محل مورد نظر با هماهنگی قضایی پلمب و متهم نیز به اتهام مداخله در امور پزشکی پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

🔹"آخرین خبر" در روبیکا
🔹"آخرین خبر" در ایتا
🔹"آخرین خبر" در بله

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره