خاکستر پلاسکو ۲۳ میلیارد تومان فروخته شد

منبع
فارس
بروزرسانی
خاکستر پلاسکو ۲۳ میلیارد تومان فروخته شد

فارس/ پلاسکو در سال ۱۳۹۵ آتش گرفت، مدیر عامل سازمان پسماند از فروش ضایعات این بنا در سال جاری خبر داد.

بر اساس اعلام شهرداری تهران ضایعات پلاسکو پس از۹ سال فروخته شد. مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند محسن قضاتلو می‌گوید که ضایعات پلاسکو را با قیمت ۲۳ میلیارد تومان فروختیم.

در سال ۱۳۹۵، ساختمان پلاسکو در پی آتش‌سوزی فرو ریخت و در این حادثه ۱۶ آتش‌نشان جان خود را از دست دادند.

مدیر عامل سازمان پسماند با بیان اینکه نمی‌دانم چرا در تمام این سال‌ها ضایعات پلاسکو به فروش نرفته بود، می‌گوید که بقایای به‌جا‌مانده از پلاسکو را از طریق مزایده به فروش رساندیم و بخشی از پول سهم شهرداری بود(درآمد حاصل از این فروش صرف افزایش ظرفیت و توسعه ناوگان می‌شود) و الباقی را به بنیاد مستضعفان می‌دهیم.

🔹"آخرین خبر" در روبیکا
🔹"آخرین خبر" در ایتا
🔹"آخرین خبر" در بله

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

آخرین خبر | خاکستر پلاسکو ۲۳ میلیارد تومان فروخته شد