خانه اقتصاد/ احمد نجاتیان، رئیس سازمان نظام پرستاری گفت: پرستاران در ایران به جای مراقبت از ۵ یا ۴ بیمار، از بالای ۱۰ بیمار مراقبت میکنند.
🔹"آخرین خبر" در روبیکا 🔹"آخرین خبر" در ایتا 🔹"آخرین خبر" در بله