نماد آخرین خبر

شکایات زوار اربعین از بیمه به‌صورت حضوری رسیدگی شد

منبع
تسنيم
بروزرسانی
شکایات زوار اربعین از بیمه به‌صورت حضوری رسیدگی شد
تسنيم/ مسئول بازرسي، نظارت و ارزشيابي سازمان حج و زيارت با اشاره به رضايتمندي زائران از خدمات بيمه‌اي در اربعين امسال گفت: تمامي درخواست‌هاي زائران با تسريع در محل پيگيري و بررسي شد. ناصر شاهنده درباره برنامه‌هاي انجام گرفته براي ايام اربعين حسيني اظهار کرد: ما به عنوان يکي از کارگروه‌هاي کميته ثبت‌نام و اعزام اربعين حسيني به فعاليت در ايام اربعين حسيني پرداختيم و براي نخستين بار در قالب تيم‌هاي کارشناسي، نظارت بر حسن اجراي عملکرد بيمه‌اي و درماني را انجام داديم. وي افزود: برنامه‌ريزي‌هاي خوب و دقيقي براي حضور فعال در ايام اربعين حسيني انجام گرفت و تيم‌هاي کارشناسي مجرب و با تجربه در پايانه‌هاي مرزي، شهرهاي نجف، کربلا، کاظمين و به طور سيار در سامرا و طول مسير حضور يافتند. شاهنده با اشاره به برنامه‌هاي انجام گرفته در ايام اربعين حسيني اظهار کرد: يکي از مهمترين برنامه‌ها بحث نظارت بر حسن انجام اجراي تعهدات شرکت منتخب بيمه گر و خدمات درماني به زائران بود؛ البته امسال با توجه به فعاليت واحد امداد و راهنمايي زائر بر عملکرد اين بخش نيز نظارت مي‌کرديم. وي تصريح کرد: رسيدگي به درخواست ها و شکايت هاي زائران و تسريع رفع مشکلات آنها در ايام اربعين حسيني به خوبي و با دقت و اهتمام ويژه اي انجام گرفت به گونه اي که تمامي درخواست ها در محل مورد بررسي قرار مي گرفت و هيچ درخواستي به زمان بعد از اربعين موکول نشد. شاهنده تاکيد کرد: خوشبختانه عملکرد خوبي را از همکاران بيمه شاهد بوديم و تمامي درخواست‌ها به صورت حضوري رسيدگي شد که اين موضوع رضايتمندي زائران را به دنبال داشت. وي با بيان اينکه طبق بازرسي‌ها و نظرسنجي‌ها بيمه به تعهدات خود به خوبي عمل کرد، گفت:تمامي دغدغه ما اين بود که زائران احساس کنند خدمات لازم بابت مبلغ پرداختي براي بيمه و خدمات درماني را دريافت کرده‌اند و اين موضوع به آينده و روزهاي بعد از اربعين موکول نشود. مسئول بازرسي، نظارت و ارزشيابي سازمان حج و زيارت تصريح کرد: البته انتظار داريم که بيمه در سال‌هاي آتي از کارشناسان متخصصي که به جغرافياي محيطي اشراف داشته باشند استفاده کند و همچنين تعداد پايگاه‌هاي مستقر در کشور ميزبان و مرزها را افزايش دهد. وي اظهار کرد: زائران مي‌توانند براي ارائه شکايات و گزارش‌هايي که احيانا در ايام اربعين حسيني مطرح نشده و به بعد موکول شده است، به سامانه bazresi.haj.ir مراجعه کنند.
ما را در کانال «آخرين خبر» دنبال کنيد
اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره