ايسنا/ سخنگوي استانداري هرمزگان به تشريح جزئيات از ريل خارج شدن قطار بندرعباس-تهران پرداخت.
فاطمه رکن الديني افزود: ساعاتي پيش قطار مسافربري بندرعباس-تهران در ايستگاه زاد محمود (حوالي فين) از ريل خارج شد.
وي اظهار کرد: اين حادثه در زمان تعويض خط قطار در ايستگاه زاد محمود روي داد و خوشبختانه بدليل سرعت کم قطار خسارت جاني در پي نداشته است.
رکن الديني با بيان اينکه خوشبختانه همه مسافران اين قطار در سلامت کامل هستند، خاطرنشان کرد: تنها يک واگن به دليل مشکلات علائمي از مسير خارج شده است.
روابط عمومي راهآهن جمهوري اسلامي ايران هم شامگاه امروز (چهارشنبه ۲ بهمن) در اطلاعيهاي اعلام کرد «با خروج يک بوژي از واگن ۴ و واگن ۵ قطار مسافري بندرعباس – تهران در ايستگاه زادمحمود، هم اکنون همکاران فني راه آهن در تلاشند با رفع نقص فني پيشآمده، اين قطار تا دقايقي ديگر به سير خود در اين مسير ادامه دهد.