مردم دیگر درباره کرایه تاکسی شکایت نمیکنند

فارس/ مديرعامل سازمان تاکسيراني شهر تهران گفت: ميزان شکايتهاي مردمي از تاکسيرانان به دليل موضوعات مربوط به کرايه امسال نسبت به سال گذشته ۶۰ تا ۷۰ درصد کمتر شده است.
عليرضا قنادان مديرعامل سازمان تاکسيراني شهر تهران درباره شکايت مسافران در مورد کرايههاي تاکسي در پايتخت گفت: نظارت در مورد کرايههاي تاکسي هميشه در طول سال توسط سازمان تاکسيراني انجام ميگيرد و در حال حاضر شکايتها نسبت به سال پيش به يک سوم رسيده است.
وي بيان داشت: آمار مسافران تاکسيهاي پايتخت طي ۶ ماه گذشته ۴۰ تا ۵۰ درصد کاهش يافته و ميزان شکايات مردمي از تاکسيرانان به دليل موضوعات مربوط به کرايه ۶۰ تا ۷۰ درصد کمتر شده است.
مديرعامل سازمان تاکسيراني شهر تهران خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشکل در زمينه کرايه تاکسي و مشاهده تخلف تاکسيرانان ميتوانند از طريق تماس با سامانه 1888 شکايت خود را ثبت کنند که شماره راننده هنگام ثبت شکايت دريافت ميشود و در هيأت رسيدگي به تخلفات مشکل مربوطه بررسي خواهد شد.
وام ۶ ميليوني براي 11 هزار تاکسيران نهايي شد
وي درباره ارائه تسهيلات به رانندگان تاکسي در پايتخت، اظهار داشت: هفته پيش جلسهاي با برخي مسؤولين وزارت رفاه برگزار کرديم و مسائل و مشکلات تاکسيرانان جهت دريافت وام در اين جلسه مطرح شد.
وي افزود: عليرغم اينکه تاکسيرانان از بين همه صنوف ديگر بيشترين دريافت کننده وامهاي کرونايي بودهاند اما با توجه به تعداد تاکسيرانان همچنان درخواستهاي ثبت شده آنان در سامانه کارآ براي دريافت وام از وزارت رفاه زياد نبوده و ما در حال ريشهيابي اين مسأله هستيم که آيا تاکسيرانان اطلاع از دريافت وام نداشتهاند يا مشکل ديگري در اين راستا وجود داشته است تا مسايل آنان را پيگيري کنيم.
قنادان گفت: البته بر اساس گزارش وزارت رفاه تا کنون بيش از 11 هزار نفر از رانندگان تاکسي در پايتخت جهت دريافت تسهيلات ۶ ميليون توماني کرونا به بانکهاي مربوطه در پايتخت معرفي شده و دريافت تسهيلات براي آنها نهايي شده است.