برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

واژگونی میکسر بتن پس از تصادف با 2 خودرو در شمال تهران

منبع
تسنيم
بروزرسانی
واژگونی میکسر بتن پس از تصادف با 2 خودرو در شمال تهران

تسنيم/ سخنگوي آتش‌نشاني تهران از واژگوني يک دستگاه ميکسر حامل بتن و برخورد با دو دستگاه خودروي ديگر خبر داد و گفت: اين حادثه سه مصدوم بر جا گذاشت.

سيد جلال ملکي با اعلام خبر واژگوني بونکر حامل بتن در شمال تهران، درباره جزئيات اين حادثه اظهار کرد: ساعت 11:47 ظهر امروز يک مورد واژگوني يک دستگاه بونکر حامل بتن وافع در آجودانيه، کوچه چهارم غربي به سامانه 125 اعلام شد به سرعت آتش‌نشانان يک ايستگاه آتش‌نشاني به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوي سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني تهران با اشاره به حضور سه دقيقه‌اي آتش‌نشانان در محل حادثه، افزود: در محل حادثه مشاهده شد يک دستگاه ميکسر حامل بتن، حين حرکت به دليل نامشخصي ضمن انحراف از مسير اصلي، برخورد با جداول کنار خيابان، شکستن چند اصله درخت، با دو دستگاه خودروي سواري نيز برخورد کرده است.

وي خاطرنشان کرد: دو سرنشين نيز در يکي از خودروها حضور داشتند که اين دو نفر و راننده بونکر دچار مصدوميت شده بودند و به مراکز درماني انتقال يافتند.

ملکي با اشاره به واژگوني خودروي بونکر در وسط خيابان و انسداد بخشي از راه، گفت: آتش‌نشانان ايمن‌سازي لازم را انجام دادند و با حضور عوامل پليس راهور و يک دستگاه جرثقيل، ميکسر واژگون شده به حالت اوليه بازگردانده شد.

سخنگوي آتش‌نشاني تهران تصريح کرد: در حال حاضر نيز نيروها، مشغول ايمن‌سازي نهايي محل حادثه هستند و تا دقايقي ديگر عمليات به پايان مي‌رسد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره