نماد آخرین خبر

مشاور قلابی ازدواج دستگیر شد

منبع
ايسنا
بروزرسانی
مشاور قلابی ازدواج دستگیر شد

ايسنا/ رييس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات تهران بزرگ از دستگيري مشاور قلابي ازدواج در فضاي مجازي خبر داد.

سرهنگ داود معظمي گودرزي در تشريح جزئيات اين خبر گفت: در تاريخ ۱۸ تيرماه امسال زني حدودا 40 ساله به پليس فتا مراجعه و اعلام کرد که در فضاي مجازي با گروه و کانال تلگرامي و صفحه اينستاگرامي روبه رو شده که مديرش خود را مشاور ازدواج معرفي کرده و تعداد زيادي هم دنبال کننده داشته و به همين دليل نيز اين زن نيز به اين صفحات پيوسته و به مرور با مدير گروه آشنا شده و از او تقاضاي مشاوره ازدواج کرده است.

وي ادامه داد: اين زن پس از ارتباط گيري با مدير گروه مبلغي را به حسابش واريز کرده تا خدمات مشاوره دريافت کند، اما پس از آن خدماتي دريافت نکرده و متوجه شده که مدير اين گروه که خود را مشاور معرفي کرده بود، کلاهبردار است و به همين دليل نيز به پليس فتا مراجعه کرده است.

رييس پليس فتاي تهران بزرگ با بيان اينکه بررسي موضوع در اختيار تيمي از مهندسان پليس فتا قرار گرفت، گفت: با انجام تحقيقات خيلي زود هويت و مخفيگاه متهم مورد شناسايي قرار گرفت و پس از هماهنگي با مقام قضايي مجوز دستگيري وي نيز دريافت شد. 

گودرزي اضافه کرد: بررسي هاي تيم تحقيقات پليسي  همچنين نشان داد که متهم با راه اندازي ربات، کانال و گروه تلگرامي و يک صفحه اينستاگرامي تعداد زيادي دنبال کننده پيدا کرده و با فريب کساني که قصد ازدواج دارند با دريافت مبالغي از آنان کلاهبرداري کرده است.

رييس پليس فتاي تهران بزرگ تصريح کرد: با هماهنگي‌هاي قضايي متهم در مخفيگاهش دستگير و به مقر انتظامي منتقل شد که در آنجا تحت بازجويي قرار گرفته و به جرم خود اقرار کرد که در همين راستا براي اين فرد پرونده‌اي تشکيل شد و متهم براي ادامه روند رسيدگي به جرم روانه دادسرا شد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره