برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

ترس از کرونا مرد تهرانی را کور کرد

منبع
مهر
بروزرسانی
ترس از کرونا مرد تهرانی را کور کرد

مهر/ با تلاش مأموران پايگاه دهم پليس امنيت عمومي، فرد سودجو که با فروش الکل تقلبي موجب کور شدن يکي از شهروندان شده بود شناسايي و در يک عمليات پليسي دستگير شد.

 روز گذشته فردي با طرح شکايتي به پايگاه دهم پليس امنيت عمومي پايتخت مراجعه و اظهار داشت، در چند روز اخير با فردي آشنا شدم که ادعا مي‌کرد با مصرف الکل مي‌توانيد خود را در مقابله با ويروس کرونا محافظت کنيد. من هم با توجه به اينکه به شدت از ابتلاء به اين ويروس هراس داشتم يک شيشه الکل از وي خريدم و آن را مصرف کردم. ولي پس از مدتي دچار سردرد شديد و تاري چشم شدم به نحوي که بينايي خود را اکنون از دست داده‌ام.

در ادامه اين گزارش آمده است، پس از اظهارات شاکي مأموران پليس بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و هويت متهم و مخفيگاهش را شناسايي کردند.

بنا بر اين گزارش، مأموران پايگاه دهم پليس امنيت عمومي پايتخت موفق شدند با هماهنگي‌هاي قضائي عصر روز بيست و نهم شهريور ماه متهم را در مخفيگاهش در حوالي ميدان شوش دستگير و به پايگاه دهم پليس امنيت عمومي تهران انتقال دهند.

متهم به جرم انتسابي مبني بر فروش الکل‌هاي تقلبي به شهروندان مضطرب از ابتلاي بيمار کرونا، اعتراف و پس از تکميل پرونده متهم براي ادامه روند رسيدگي قضائي به دادسرا معرفي شد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره