برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

کاهش ۶ تا ۹ درجه‌ای دمای هوا در شمال شرق کشور

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
کاهش ۶ تا ۹ درجه‌ای دمای هوا در شمال شرق کشور

باشگاه خبرنگاران/ کارشناس هواشناسي گفت: از فردا تا پايان هفته شاهد کاهش ۶ تا ۹ درجه‌اي دما در شمال شرق کشور خواهيم بود.

نقشينه با بيان اينکه امشب در استان اردبيل شاهد کاهش ۱۳ درجه اي دماي هوا خواهيم بود گفت: اين افت دماي استان اردبيل به دليل جريانات سرد شمالي است که به استان گيلان و سواحل شمالي کشور نفوذ کرده است.
او ادامه داد:  فردا با نفوذ سامانه بارشي به شمال شرق کشور در استان‌هاي گيلان، مازندران و اردبيل به صورت گسترده شاهد بارش باران خواهيم بود.
نقشينه ياد آور شد: همچنين فردا بعد از ظهر سامانه بارشي تقويت شده و به شمال آذربايجان شرقي، شرق سواحل درياي خزر و خراسان شمالي نيز کشيده خواهد شد.
اين کارشناس هواشناسي افزود: روز‌هاي چهارشنبه و پنجشنبه نيز در سواحل شرقي درياي خزر و خراسان شمالي بارش پراکنده رخ خواهد داد.
نقشينه ادامه داد: تا پايان هفته دماي هوا در شمال شرق کشور، سواحل درياي خزر و استان اردبيل بين ۶ تا ۹ درجه کاهش مي‌يابد. همچنين درياي خزر تا  پنجشنبه مواج خواهد بود.
او تصريح کرد: از پنجشنبه تا دوشنبه هفته آينده براي اغلب مناطق کشور جوي پايدار پيش بيني مي شود که نتيجه آن افزايش غلظت آلاينده‌ها در شهر‌هاي صنعتي و کلان شهر‌ها از جمله تهران، کرمان و اصفهان خواهد بود.
اين کارشناس هواشناسي درباره آخرين وضعيت آب و هواي تهران هم گفت: آسمان تهران فردا صاف همراه با غبار صبحگاهي  و وزش باد خواهد بود. بيشترين دماي پايتخت به ۲۵ درجه و کمترين آن به ۱۲ درجه خواهد رسيد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره