برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

دستگیری عامل شرارت در شرق تهران

منبع
ايلنا
بروزرسانی
دستگیری عامل شرارت در شرق تهران

ايلنا/ رئيس پايگاه چهارم پليس امنيت عمومي پايتخت از دستگيري افراد شروري که اقدام به عربده کشي، قدرت نمايي با سلاح سردو تخريب شيشه خودروهاي شهروندان در حوالي خيابان سبلان تهران کرده بودند خبر داد.

سرهنگ "مهدي تاجيک" در تشريح جزييات اين خبر گفت: در شب ۲۹ آبان ماه گزارشي در خصوص در نزاع و درگيري و تخريب شيشه‌هاي دو دستگاه خودرو توسط چند تن از ارذل و اوباش محله سبلان به دست ماموران پايگاه چهار پليس امنيت عمومي رسيد.
وي افزود: پس از اطلاع ماموران از وقوع اين حادثه واعزام به محل مورد نظر، در تحقيقات دريافتند که چند تن از اراذل اوباش در حالي که در شرايط عادي نبوده با هم درگير و اقدام به فحاشي با يکديگر و تخريب دو دستگاه خودرو شهروندان نموده و از محل گريخته‌اند.
اين مقام انتظامي افزود: ماموران با انجام کار اطلاعاتي و پليسي و شناسايي مخفيگاه متهمان در عمليات هايي جداگانه،  سه نفر از متهمان را در محله هاي حوالي سبلان و تهرانپارس دستگير و نفر چهارم را در حالي که پس از درگيري به يکي از استان هاي شمالي کشور گريخته بود با اخذ نيابت قضايي در يکي از شهر هاي استان مازندران دستگير و به پايگاه چهارم پليس امنيت عمومي انتقال دادند.
رئيس پايگاه چهار  پليس امنيت عمومي پايتخت،با اشاره به اينکه کارشناسان ميزان خسارات وارده به خودروهاي تخريب شده را حدود ۱۰ ميليون ريال براورد کرده اند، خاطرنشان کرد: متهمان در بازجويي هاي اوليه به جرم خود اعتراف کردند.
وي بيان داشت: اين افراد شرور پس از انجام تحقيقات تخصصي و اعتراف به ارتکاب جرم، با تشکيل پرونده براي انجام مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره