برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

حریق مخزن ۳ هزار لیتری مواد نفتی در جاده ورامین

منبع
مهر
بروزرسانی
حریق مخزن ۳ هزار لیتری مواد نفتی در جاده ورامین

مهر/ سخنگوي سازمان آتش نشاني شهرداري تهران از حريق مخزن ۳ هزار ليتري مواد نفتي در جاده ورامين خبر داد و گفت: در اين حادثه يک کارگر مصدوم شد.

سيد جلال ملکي از حريق يک کارگاه مواد نفتي و پارافين در جنوب تهران خبر داد و اظهار داشت: اين حادثه ساعت ۹ صبح امروز در يک کارگاه توليد مواد نفتي به ويژه روغن و پارافين در جاده ورامين، محله قلعه نو، شهرک عشق آباد رخ داد.
ملکي با اشاره به اينکه پس از اطلاع حادثه به سامانه ۱۲۵ نيروهاي امدادي به محل حادثه اعزام شدند گفت: پس از اطلاع دو ايستگاه آتش نشاني به همراه خودروهاي حامل کف به محل حادثه که کارگاهي به وسعت حدود ۲ هزار متر مربع بود اعزام شدند.
سخنگوي سازمان آتش نشاني شهر تهران گفت: در اين کارگاه ۲ مخزن حامل مواد نفتي نگه داري مي‌شد که يکي از اين مخازن به ظرفيت ۳ هزار و ۵۰۰ ليتر که مواد نفتي و قابل اشتعال در آن وجود داشت به دلايل نامشخص به يکباره دچار آتش سوزي شده بود.
وي با اشاره به حريق يک دستگاه خودروي نيسان در اين حادثه عنوان داشت: در اين حادثه کارگري که در اين کارگاه حضور داشت از ناحيه سر و صورت دچار سوختگي شده بود که به عوامل اورژانس تحويل داده شد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره