برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

همراه داشتن کارت ملی برای دریافت خدمات دولتی الزامی است

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی

آخرين خبر/ سخنگوي ستاد مقابله با کرونا گفت: بر اساس مصوبه جديد همراه داشتن کارت ملي براي گرفتن خدمات دولتي براي مردم الزاميست.

رييسي گفت: خوشبختانه ما ميزان تست‌ها را تا پايان اين ماه به 100 تا 120 هزار تست در روز خواهيم رساند. همچنين با توجه به سامانه يکپارچه رصد آزمايش‌هايي که ايجاد کرديم، تمام آزمايش‌هاي مثبت در يک بانک اطلاعاتي جمع آوري مي‌شود و طي چهار روز گذشته از حضور و سفر 1748 نفر فردي که مثبت بودند و قصد خريد بليت و مسافرت با اتوبوس، هواپيما و قطار داشتند جلوگيري کرديم. زيرا توانستيم از اين سامانه استفاده کنيم.

سخنگوي ستاد ملي مقابله با کرونا گفت: يکي از مصوبات امروز ستاد ملي کرونا که يکي از مصوبات خوب است ،اين است که فکر مي‌کنم براي اينکه بتوانيم از حضور افراد کرونا مثبت در حمل و نقل عمومي و ادارات جلوگيري کنيم، اين است که همراه داشتن کارت ملي براي گرفتن خدمت، الزامي است. بنابراين هموطنان اگر قرار است به اداره اي براي گرفتن خدمت مراجعه کنند، بايد کارت ملي به همراه داشته باشند.

وي افزود: اين اقدام براي حفظ سلامت خودشان و ديگران است. در اين صورت اگر آزمايش مثبت داشته باشند، با کارت ملي قابل چک کرن است و مي‌توانند از افراد در معرض خطر محافظت کنند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar