logo

آتش‌زدن مغازه به دنبال مشاجره بر سر ماسک

منبع
ميزان
بروزرسانی
آتش‌زدن مغازه به دنبال مشاجره بر سر ماسک

ميزان/ رييس کلانتري ۱۲۶ تهرانپارس از دستگيري عامل آتش‌سوزي عمدي مغازه موتورسازي در تهرانپارس خبر داد.

روز ششم آذرماه جواني ۲۷ساله به کلانتري ۱۲۶ تهرانپارس مراجعه کرد و اظهار داشت مغازه موتورسازي وي توسط يکي از اهالي محل به آتش کشيده شده است. او گفت اين فرد از قبل او را تهديد به آتش کشيدن مغازه اش کرده است.

شاکي ادامه داد: ساعت ۱۵:۰۰ روز چهارشنبه پنجم آذرماه در حال خريد از سوپر مارکت بودم که با يکي از مشتريان مغازه که ماسک نزده بود و مدام سرفه مي‌کرد، بحثم شد و مشاجره بالا گرفت. طرف مقابل که من را مي‌شناخت و بچه محل هم بوديم، تهديدم کرد و گفت: مغازه ات را آتش مي‌زنم و خودت را هم مي‌کشم. فردايش همسايه‌هاي مغازه به من زنگ زدند و گفتند مغازه موتورسازي‌ام در حال سوختن است.

سرهنگ مجتبي سهرابي‌منش رييس کلانتري ۱۲۶ تهرانپارس در اين رابطه با اشاره به اينکه احتمال مي‌رفت متهم براي عملي کردن تهديدهايش به منزل شاکي نيز مراجعه کند، با دستور قضائي بلافاصله تيم عمليات کلانتري به منزل شاکي مراجعه کردند و گشت‌زني‌هاي نامحسوس در اطراف منزل شاکي آغاز شد.

او گفت: همچنين تيمي از ماموران کلانتري به مغازه شاکي مراجعه و پس از تحقيقات محلي، نتيجه تحقيقات انجام شده به مرجع قضائي منعکس و دستور دستگيري متهم اخذ شد.

سرهنگ سهرابي‌منش اضافه کرد: در اين حين متهم به منزل شاکي مراجعه کرده و در حالي که سلاح سرد همزاهش بود، فرياد مي‌زد: «مغازه ات را آتش زدم، خودت را هم مي‌کشم» بلافاصله تيم عمليات کلانتري متهم را در يک عمليات پليسي خلع سلاح و وي را دستگير کردند.

رييس کلانتري ۱۲۶ تهرانپارس با اشاره به اينکه متهم در بازجوئي‌هاي اوليه به آتش کشيدن عمدي مغازه موتورسازي اعتراف کرد، افزود: با اعتراف متهم به جرم ارتکابي، متهم براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضايي شد.

 

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره