برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

دستگیری موبایل قاپ‌های هونداسوار

منبع
فارس
بروزرسانی
دستگیری موبایل قاپ‌های هونداسوار

فارس/ پليس آگاهي تهران از دستگيري موبايل قاپ‌هاي هوندا سواري خبر داد که ۵۰ فقره موبايل را سرقت کرده بودند.

 سرپرست پايگاه هفتم پليس آگاهي تهران بزرگ از دستگيري 2 موبايل قاپ و کشف 50 فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ کارآگاه هوشنگ کاکاوندي در تشريح اين خبر بيان داشت: با افزايش سرقت موبايل قاپي در محدوده سرکلانتري هفتم پليس پيشگيري تهران توسط دو موتورسوار، تيمي از کارآگاهان دايره مبارزه با سرقت هاي خاص پايگاه هفتم پليس آگاهي با همکاري کلانتري هاي تابعه، شناسايي و دستگيري متهمان را برعهده گرفتند.

وي با اشاره به اينکه در بررسي صحنه‌هاي سرقت مشخص شد که راکب و ترک نشين يک دستگاه موتورسيکلت هوندا مشکي رنگ سرقت ها را انجام مي دهند، افزود: گشت زني‌هاي انتظامي افزايش يافت تا اينکه کارآگاهان موفق شدند متهمان را در حالي که با موتورسيکلت مشکي رنگ در حال پرسه زني بودند، شناسايي کنند.

سرپرست پايگاه هفتم پليس آگاهي تهران گفت: کارآگاهان پايگاه هفتم پليس آگاهي موفق شدند با همکاري ماموران کلانتري 116 مولوي پس از مدتي تعقيب و گريز موتورسيکلت متهمان را در خيابان مولوي متوقف و آنها را دستگير کنند؛ ولي ترک نشين موتورسيکلت از محل گريخت.

اين مقام انتظامي افزود: با دستگيري راکب موتورسيکلت و انتقال وي به پايگاه هفتم پليس آگاهي در رصدهاي اطلاعاتي مشخص شد که وي سابقه دار بوده و پيشتر به همين جرم به دفعات مختلف دستگير شده است.

وي با بيان اينکه متهم در تحقيقات پليسي به 50 فقره موبايل قاپي همراه با همکاري دوستش معترف شد، اضافه کرد: در تحقيقات پليسي کارآگاهان موفق شدند مخفيگاه متهم دوم پرونده را شناسايي و با دستور قضائي وي را در مخفيگاهش دستگير کنند.

سرهنگ کاکاوندي ابراز داشت: تاکنون 42 تن از مالباختگان شناسايي شده و هر دو متهم تا تکميل تحقيقات پليسي در اختيار پايگاه هفتم پليس آگاهي قرار دارند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره