برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

جزییات و شرایط پرواز به خوزستان اعلام شد

منبع
ايسنا
بروزرسانی
جزییات و شرایط پرواز به خوزستان اعلام شد

ايسنا/ معاون هوانوردي و امور بين‌الملل سازمان هواپيمايي کشوري از کاهش پروازهاي استان خوزستان خبر داد و گفت: مسافران قبل از سفر به اين استان بايد تست  PCR انجام دهند.

چندي است که مردم استان خوزستان  وضعيت نگران کننده‌اي بابت شيوع ويروس کرونا دارند و وضعيت مبتلايان و جانباختگان کرونايي در اين استان بدتر مي‌شود، چرا که کروناي انگليسيبه خوزستان وارد شده است و در پي بروز اين بحران، ستاد ملي مقابله با کرونا مرزهاي آن را تقريبا بسته است و پروتکل‌هاي به مراتب سختگيرانه‌تري براي خوزستان و خوزستاني‌ها اعمال مي‌شود.
ابوالقاسم جلالي - معاون هوانوردي و امور بين الملل سازمان هواپيمايي کشوري- نيز در گفت‌وگو با ايسنا درباره جزييات و شرايط پرواز به خوزستان اظهار کرد: با توجه به وضعيت خاص بوجود آمده در استان خوزستان که  ناشي از گسترش ويروس در آنجاست، تعداد پروازها به اين استان کاهش يافته و بر اساس دستورالعمل صادر شده سازمان هواپيمايي کشوري، شرکت‌هاي هواپيمايي، موظفند با ارسال پيامک به مسافرين، آن‌ها را به لغو پرواز خود ترغيب کنند.
وي افزود: تمامي مسافراني که قصد پرواز به و از استان خوزستان به استان‌هاي ديگر کشور را دارند بايد پاسخ منفي تست PCR را در هنگام عزيمت به همراه داشته باشند.
معاون هوانوردي سازمان هواپيمايي کشوري در خصوص احتمال قطع پروازها به اين استان اعلام کرد: هماهنگي کامل بين ستاد ملي مقابله با کرونا و سازمان هواپيمايي کشوري وجود داشته و در صورت ابلاغ اين ستاد مبني بر قطع پروازها اين اقدام انجام مي شود.
جلالي همچنين  از مسافران در خواست کرد: براي کنترل ويروس و جلوگيري از شيوع بيشتر در صورت امکان از پرواز غير ضروري به استان خوزستان خودداري کنند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره