برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

درگیری تن به تن مأمور پلیس با سارق مسلح در شمال تهران

منبع
تسنيم
بروزرسانی

تسنيم/ رئيس کلانتري ۱۲۲ دربند از بازداشت سارقي مسلح در جريان يک فقره سرقت مسلحانه خبر داد و گفت: سارق مذکور در درگيري تن به تن با مأمور پليس، زمين‌گير شد.
حوالي ساعت 19 روز گذشته (14 اسفند) خانمي پس از اتمام کار، به محل پارک خودروي خود در خيابان طاهري، خيابان مژگان مراجعه کرد و در همين حين با سارقي مسلح مواجه شد.
خودروي اين خانم در ابتداي کوچه پارک بود و وي حين رفتن به سمت خودرو، متوجه قدم زدن فردي مشکوک در کوچه شد.
وي در حاليکه به دليل حضور اين فرد دچار اضطراب و ناامني شده بود، به سرعت سوار بر خودرويش شد اما فرد غريبه که سلاح گرم نيز همراه داشت ضمن رد شدن از کنار خودروي اين خانم، به سرعت از در عقب سوار بر خودرو شد.
اين خانم که به شدت ترسيده بود، در اقدامي مناسب ضمن برداشتن سوئيچ، به سرعت از خودرو پياده شد و با رفتن داخل خيابان و داد و فرياد، ديگران را متوجه حضور سارق مسلح کرده بود.
خوشبختانه در همان زمان مأمور اطلاعات کلانتري 122 دربند در حال گشت‌زني در منطقه بود که صداي اين خانم توجهش را جلب کرد؛ اين مأمور انتظامي به دليل حساسيت و دقت نظر به سمت صداي اين خانم رفته و مشاهده کرده بود وي مستأصل در حال فرياد زدن است و در همين حين فردي از يک خودرو پياده شده و اقدام به فرار کرده است.

اين مأمور به تعقيب شخص مذکور پرداخته اما سارق مسلح در همين فاصله 200 تا 300 متري از ديد مأمور پليس دور شده بود.
در ادامه يکي از همسايگان محل حادثه که به منطقه مشرف و تمام ماجرا را از پنجره منزلش ديده بود، به مأمور پليس اطلاع داد که سارق زير يکي از خودروها پنهان شده است.
سپس مأمور کلانتري با سختي اين سارق را از زير خودرو بيرون کشيده اما سارق مسلح بلافاصله از زير پيراهنش اسلحه‌اي را خارج کرده بود.
سارق سلاحش را که يک کلت جنگي مجهز به صداخفه‌کن بود، به سمت مأمور کلانتري نشانه‌ رفت اما مأمور پليس با کمک فنون دفاع شخصي، مچ ساعد سارق را گرفته و و او را کنار زده بود.
در ادامه مأمور انتظامي کلانتري 122 دربند با درايت، سرعت عمل، دقت نظر و توانمندي، سعي در گرفتن اسلحه کرده اما سارق با سلاح آماده به شليک و در حاليکه دستش روي ماشه بود، اقدام به شليک دو گلوله کرد البته با تلاش مأمور کلانتري اين تيراندازي منحرف شده و در منطقه بي‌خطر اصابت کرده بود و فردي نيز در اين ماجرا آسيب نديد.
همچنين يک نگهبان ساختمان به کمک مأمور رفته و سرانجام سارق زمين‌گير شده بود.
سرهنگ محمد قديمي؛ رئيس کلانتري 122 دربند با اعلام اين خبر گفت: اين سارق سابقه‌دار بوده و در حال حاضر تحويل مراجع قضائي شده است.
وي متذکر شد: شهروندان در صورت رؤيت تردد مشکوک افراد در منطقه خود حتماً با مرکز فوريتهاي پليسي 110 تماس بگيرند تا با حضور به موقع مأموران از بروز چنين اتفاقاتي جلوگيري شود.
اين مقام انتظامي از شهروندان خواست به محض سوار شدن در خودرو، به سرعت قفل مرکزي را بزنند، همچنين در پشت چراغ قرمز و ترافيک نيز اين موضوع را رعايت کنند.
رئيس کلانتري 122 دربند يادآور شد: سارقاني که با سلاح گرم قصد اخلال در امنيت جامعه را داشته باشند با سرپنجه‌هاي پولادين مأموران پليس مواجه خواهند شد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره