برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

ویژه‌های حوادث؛ دختری که خواهرش را در بشکه اسید انداخت!

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
ویژه‌های حوادث؛ دختری که خواهرش را در بشکه اسید انداخت!

آخرين خبر/ روزهاي زندگي‌مان با حوادث مختلفي گره خورده است که شايد اطلاع از آن‌ها بتواند ما را در برابر آسيب‌هاي مشابه آگاه سازند. به همين سبب  هر شب مهم‌ترين اخبار کاشي جامعه را در قالب بسته خبري به شما مخاطبان گرامي ارائه کنيم.

چند وقت قبل در يکي از پارک‌ها با پسري 19ساله به نام محسن آشنا شدم. با هم قرار ازدواج گذاشتيم اما او بيکار بود و پولي نداشت. به او گفتم مادرم پولدار است که مي‌توانيم همه آنها را تصاحب کنيم. تا در روز حادثه... ادامه ماجرا را در خبر بالا(دستمزد 300 ميليوني براي قتل 3 نفر) بخوانيد.

*****

من و سينا چند سالي با هم دوست بوديم تا اينکه متوجه شدم قصد سرقت از ماشين دوستم را دارد و با ناراحتي از او خواستم تا اين کار را نکند اما سينا عصباني شد و با چاقو... ادامه داستان را در خبر مربوطه(حکم پسر رفيق‌کُش شکست) مطالعه کنيد.

*****

من عاشق خواهرم بودم او تنها حامي و پشتيبان من بود نمي‌خواستم خواهرم با مرد ديگري ازدواج کند چون اگر از آن خانه مي‌رفت من تنها مي‌شدم مرا فراموش مي‌کرد. تا تصميم گرفتم.... براي آگاهي از حادثه دلخراش خبر بالا(خواهرکُشي به دليلي حيرت‌آور!) را بخوانيد.

*****

روزي که با خواستگارم به گفت  وگو نشستم، به او گفتم که من از بيماري کليه رنج مي‌برم آن شب من صادقانه همه چيز را با او درميان گذاشتم و درباره بيماري‌ام نيز توضيح دادم. او هم که مردي خوش اخلاق به نظر مي رسيد ماجراي بيماري‌ام را ناديده گرفت اما بعد از ازدواج... سرنوشت اين ازدواج را در خبر مربوطه(فرار از چنگ مرد شيشه‌اي!) مطالعه کنيد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره