نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
جامعه و حوادث

تسویه حساب شخصی با شلیک گلوله در کرمانشاه

منبع
ايلنا
بروزرسانی
تسویه حساب شخصی با شلیک گلوله در کرمانشاه

ايلنا/ معاون اجتماعي پليس کرمانشاه از دستگيري قاتل فراري خبر داد که پس از ارتکاب قتل و زخمي کردن 2 نفر ديگر به شهر همدان گريخته بود.

سرهنگ "محمدرضا آمويي" اظهار داشت: در سومين روز فروردين امسال يک مورد تيراندازي در شهر اسلام آبادغرب رخ داد که منجر به کشته شدن يک تن و زخمي شدن 2 نفر ديگر شد. 

وي افزود: به دنبال اين حادثه ماموران پليس آگاهي اسلام آبادغرب تحقيقات و جستجوي همه جانبه خود را براي شناسايي و دستگيري عامل اين جنايت آغاز کردند. 

سرهنگ آمويي تصريح کرد: ماموران در نهايت با انجام اقدامات اطلاعاتي خود موفق به شناسايي مخفيگاه قاتل متواري در همدان شده و پس از هماهنگي با مقام قضايي و عزيمت به اين شهر، طي عملياتي غافلگيرانه وي را دستگير کردند. 

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان کرمانشاه با اشاره به انتقال قاتل متواري به پليس آگاهي اسلام آبادغرب، گفت: اين فرد در بازجويي به تيراندازي منجر به قتل اعتراف و انگيزه اش را اختلافات حساب با مقتول و افراد مجروح عنوان کرد. 

وي همچنين با ابراز تاسف از وقوع اين حادثه، گفت: راه تسويه حساب تيراندازي و به خطر انداختن امنيت عمومي جامعه نيست و تنها باعث بروز چنين حوادث تلخ و ناگواري مي شود. 

سرهنگ آمويي در پايان گفت: مراکز مشاوره پليس کلانتري ها و پاسگاه هاي سطح استان در ساعات اداري و مرکز مشاوره مستقر در معاونت اجتماعي کرمانشاه نيز صبح و بعدازظهر آماده ارائه انواع خدمات مشاوره اي به شهروندان هستند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره