برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

نقشه شوم سارقان خشن در روز سیزده بدر

منبع
همشهري
بروزرسانی
نقشه شوم سارقان خشن در روز سیزده بدر

همشهري/  پليس پايتخت در جست‌و‌جوي 2مرد نقابدار است که با حمله به يک خانه ويلايي، زني تنها را مورد آزار و اذيت قرار داده و دست به سرقت اموالش زدند.
ساعت 5صبح چهاردهم فروردين‌ماه بود که زني هراسان با 110تماس گرفت و وقتي اپراتور پاسخ داد گفت:« 2سارق به خانه‌ام حمله کرده و مرا در اتاقي زنداني کرده‌اند. به سختي قفل در را شکستم و فورا به پليس زنگ زدم.»
بعد از اين تماس، تيمي از مأموران راهي آدرسي که زن جوان اعلام کرده بود شدند؛ خانه‌اي ويلايي در شمال پايتخت. زن تماس‌گيرنده گفت: همسرم براي انجام يک ماموريت کاري از تهران خارج شد و من در خانه تنها بودم. روز سيزده‌بدر داخل خانه ويلايي‌ام نشسته و سرگرم تماشاي تلويزيون بودم. ناگهان صدايي از داخل حياط شنيدم و براي سرکشي به آنجا رفتم. ناگهان با 2مرد ناشناس که نقاب به چهره داشتند روبه‌رو شدم. وحشت‌زده شروع کردم به فرياد کشيدن و کمک خواستن. اما يکي از مردان نقابدار به سمتم هجوم آورد و چاقويي روي پهلويم گذاشت. او تهديد کرد که اگر سکوت نکنم جانم را مي‌گيرد. من هم از شدت ترس سکوت کردم و آنها با تهديد چاقو مرا به داخل يکي از اتاق‌ها بردند. 2مرد مهاجم با تهديد مرا مورد آزار و اذيت قرار دادند و در اتاقي حبسم کردند. وي ادامه داد: آنها با تهديد از من خواستند تا جاي پول و طلاهايم را به آنها نشان بدهم. من هم از ترس جانم جاي گاوصندوق را گفتم و رمزش را در اختيارشان قرار دادم. دزدان شيطان‌صفت در را قفل کردند و درحالي‌که دست و پايم را بسته بودند مرا در اتاق رها کردند. از شامگاه 13فروردين تا ساعت 4صبح روز بعد در اتاق زنداني بودم و از ترسم جرأت نمي‌کردم تکان بخورم. پلک روي هم نگذاشتم و وقتي ديدم سرو صدا قطع شده به سختي تلاش کردم تا دست و پايم را باز کنم. قفل در را شکستم و از اتاق خارج شدم. پس از آن به پليس زنگ زدم و در خواست کمک کردم.
با اين شکايت، پرونده‌اي در اين خصوص تشکيل شده و گروهي از مأموران اداره شانزدهم پليس آگاهي تهران با دستور بازپرس جنايي تهران تحقيقات خود را براي شناسايي و بازداشت سارقان شيطان‌صفت آغاز کرده است.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره