برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

حمله خواستگار شیاد به دختر جوان

منبع
ايران
بروزرسانی
حمله خواستگار شیاد به دختر جوان

ايران/ خواستگار شياد وقتي فهميد دختر مورد علاقه‌اش حاضر به ازدواج با او نيست، وي را شکنجه کرد و گريخت.
اواخر هفته گذشته دختر جواني به دادسراي امور جنايي پايتخت رفت و از خواستگارش به خاطر شکنجه و آزار و اذيت شکايت کرد.
او گفت: ۴ سال قبل در يک پارک کوهستاني با جعفر آشنا شدم، البته آن زمان خودش را اشکان معرفي کرد. رابطه ما با گذشت زمان صميمي‌تر شد و کم کم اشکان به من ابراز علاقه کرد. او به من گفته بود خلبان است و ظاهري شيک و خودروهاي متعددي داشت. مي‌گفت خلبان پروازهاي خارج از کشور است و بي‌رويه پول خرج مي‌کرد.او ادامه داد: کم کم به رفتارو ولخرجي‌هايش مشکوک شده بودم ولي از طرفي خودم هم دل به او بسته بودم. رابطه ما ادامه داشت تا اينکه مسأله ازدواج ما جدي شد و اشکان اصرار داشت که هر چه زودتر به خواستگاري من بيايد.
دختر جوان گفت: يک روز فرد ناشناسي با تلفن همراهم تماس گرفت و حرف‌هايي زد که اگر چه اول به نظرم دروغ بود اما کم کم متوجه شدم که فرد ناشناس راست مي‌گويد و من در اين مدت فريب حرف‌هاي اشکان را خورده بودم. اشکان نه تنها اسمش را بلکه شغل و هويتش را به من دروغ گفته بود. او در کار خريد و فروش مواد مخدر بود و پول‌هايي هم که به‌دست مي‌آورد از کار خلاف بود. باورم نمي‌شد که او چهار سال به من دروغ گفته باشد.دختر ۲۴ ساله ادامه داد: درنهايت دل به دريا زدم و به اشکان گفتم که ديگر تصميم به ازدواج با او ندارم. علت را که پرسيد واقعيت را گفتم، نمي‌دانستم چه کسي به من زنگ زده ولي هر کسي بود زندگي مرا نجات داد. ولي اشکان دست بردار نبود، ادعاي عاشقي داشت و مدام براي من ايجاد مزاحمت مي‌کرد. تا اينکه ديروز به مقابل خانه‌مان آمد و به من حمله کرد. او به قدري مرا کتک زد که مرگ را به چشمم ديدم، بعد هم فرار کرد.
بدنبال اظهارات دختر جوان، بازپرس حبيب‌الله صادقي از شعبه چهارم دادسراي امور جنايي پايتخت دستور بازداشت پسر مواد فروش را صادر کرد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره