برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

ویژه‌های حوادث؛ نقشه شوم راننده شیطان صفت برای دختران!

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
ویژه‌های حوادث؛ نقشه شوم راننده شیطان صفت برای دختران!

آخرين خبر/ روزهاي زندگي‌مان با حوادث مختلفي گره خورده است که شايد اطلاع از آن‌ها بتواند ما را در برابر آسيب‌هاي مشابه آگاه سازند. به همين سبب  هر شب مهم‌ترين اخبار کاشي جامعه را در قالب بسته خبري به شما مخاطبان گرامي ارائه کنيم.

*****

ساعتي قبل از محل کارم در مرکز تهران خارج شدم تا به خانه‌ام بروم. هوا رو به تاريکي مي‌رفت. درحالي‌که منتظر تاکسي بودم خودروي پرايدي پيش پايم ترمز کرد. راننده آن پسري جوان بود و تصور کردم که مسافرکش است. راننده از کوچه و پس‌کوچه‌ها مي‌رفت اما ناگهان... ادامه ماجرا را در خبر زير بخوانيد.

*****

مدتي قبل پدرم طبقه دوم خانه‌مان را به زوجي که يک فرزند جوان هم داشتند، اجاره داده بود و پدر و مادر و خواهرم در طبقه اول بودند و من هم در طبقه سوم زندگي مي‌کردم. روز حادثه به خاطر سر و صداي زيادي که در طبقه دوم بود بيرون آمدم و ديدم خواهرم در حال جرو بحث با مرد مستأجر است وقتي جلو رفتم ديدم.... جزئيات خبر را در ادامه مطالعه کنيد.

*****

چند روز قبل مردي جوان به يک مغازه فرش‌فروشي در تهران رفت تا با صاحب اصلي مغازه صحبت کند. او از مدتي قبل در همين مغازه کارگري مي‌کرد، اما به‌تازگي اخراج شده بود و آن روز تصميم گرفته بود با مرد مغازه‌دار درخصوص بازگشت به‌کار صحبت کند. اما حرف‌هاي آنها نتيجه نداشت و کارگر اخراجي تصميم گرفت.... فرجام اين اين ماجرا در ادامه آمده است.

******

چند ماه قبل با دختري در يک مجلس جشن تولد آشنا شدم و قصد ازدواج با او را داشتم چرا که با همسرم در کشاکش طلاق بوديم ولي آن دختر از چند وقت قبل به تماس هايم پاسخ نمي داد و مرا «بلاک» کرده بود تا اين که با يک شماره تلفن ناشناس با او تماس گرفتم که پسر جواني تلفن او را پاسخ داد و همين موضوع به يک مشاجره و کل کل تلفني کشيد... براي آگاهي از اين موضوع اين خبر را بخوانيد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar