برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

جان باختن یک مادر و کودک در آتش‌سوزی خودروی پراید

منبع
ايسنا
بروزرسانی
جان باختن یک مادر و کودک در آتش‌سوزی خودروی پراید

ايسنا/ معاونت عمليات آتش‌نشاني مشهد از مرگ يک مادر و کودک و مجروح شدن ۵ نفر در پي آتش‌سوزي خودروي پرايد خبر داد.

مهدي رياضي در خصوص اين حادثه اظهار کرد: دوشنبه، ۱۳ ارديبهشت  ماه، ساعت ۱۷:۵۴ خودروي پرايد با ۷ سرنشين در مسير بعد از عوارضي پليس‌راه به سمت بهشت رضا پل طرق در کنار گذر در حال حرکت بوده که به علتي نامعلوم زير پل طرق خودرو به سمت راست جاده منحرف شده و وارد جداول جاده مي‌شود و با گاردريل برخورد مي‌کند. در همين حال باک خودرو پاره مي‌شود، خودرو حدود هشت متر کشيده شده و در همين حال دچار آتش سوزي مي‌شود. خودرو در حالت آتش سوزي با ديوار برخورد کرده و متوقف مي‌شود.

وي افزود: مردم به کمک اين افراد مي‌شتابند و ۵ نفر را از درون خودرو خارج مي‌کنند و دو نفر ديگر باتوجه به شدت آتش سوزي داخل خودرو محبوس شده‌اند و امکان خارج سازي آنها نبوده است.

رياضي با بيان اينکه بعد از اطلاع به آتش نشاني، همکاران ما از ايستگاه ۳۹ از طرق و ايستگاه شماره ۹ گروه اطفاء حريق و امداد نجات از حوالي پل عسگريه به منطقه اعزام شدند، گفت: متاسفانه به دليل ترافيک سنگيني که در آن قسمت بود، دسترسي بسيار سخت و مشکل و بعد از مراجعه همکاران ما خودرو طعمه حريق شده بود.

معاونت عمليات آتش نشاني مشهد بيان کرد: همکاران ما عمليات اطفاء حريق را انجام مي‌دهند و در نهايت پيکر کودکي با مادرش را از درون خودرو رهاسازي مي‌کنند. ۵ سرنشين ديگر باتوجه به ميزان سوختگي توسط اورژانس ۳ نفر به بيمارستان امام رضا(ع) و دو نفر به بيمارستان امدادي مشهد منتقل شدند.

عکس آرشيوي است

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره