برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

مأموران قلابی به بهانه بازداشت سارق فراری دست به سرقت زدند

منبع
تسنيم
بروزرسانی
مأموران قلابی به بهانه بازداشت سارق فراری دست به سرقت زدند

تسنيم/ معاون مبارزه با سرقتهاي خاص پليس آگاهي تهران از بازداشت سارقاني خبر داد که با معرفي خود به نام مأموران قلابي، مرتکب سرقت شده بودند.
هفدهم اسفند سال گذشته سرقت از بازار فرش‌فروشها در بازار تهران به کارآگاهان اداره پنجم پليس آگاهي تهران اعلام شد.

سرايدار پاساژ که دست و پاهايش با طناب توسط سارقان بسته شده بود در تحقيقات به مأموران گفت: حدود ساعت سه بامداد زنگ پاساژ زده شد، يک نفر خود را پليس معرفي کرد و دو نفري که همراه وي بودند، مدعي شدند سارقي به سمت پاساژ فرار کرده است.

شاکي ادامه داد:  از آنجايي که يکي از اين افراد لباس پليس به تن داشت، تصور کردم واقعاً پليس است و در را باز کردم اما به محض باز شدن در، به سمتم حمله‌ور شدند و دست و پاي مرا بستند و ۱۸ تخته فرش و تابلو فرش را از داخل پاساژ سرقت کردند.


کارشناسان ارزش ريالي تخته فرشهاي مسروقه را ۶ ميليارد ريال برآورد کردند و در بررسي از جغرافياي محل سرقت، مشخص شد که متهمان پنج نفر هستند و دو همدست متهمان داخل خودروي پژو ۴۰۵ نوک‌مدادي به انتظار ساير همدستانشان بوده‌اند.

با توجه به  مخدوش بدون شماره پلاک خودرو، کارآگاهان اداره پنجم پليس آگاهي تهران بزرگ با انجام اقدامات پليسي موفق شدند شماره پلاک اصلي خودروي متهمان را به دست آوردند.

هويت مالک خودرو شناسايي و چهره وي با چهره سارقان تطبيق داده شد و با زير نظر گرفتن مالک خودرو، چهار همدست ديگر وي نيز شناسايي شده و در عملياتي ويژه هر پنج متهم دستگير شدند. سرهنگ احمد نجفي؛ معاون مبارزه با سرقتهاي خاص پليس آگاهي تهران با اعلام اين خبر گفت: تحقيقات تکميلي در اين رابطه ادامه دارد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره