نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
جامعه و حوادث

اعترافات گودزیلای چاقوکش؛ او زن جوان را پشت فرمان غافلگیر کرد

منبع
خراسان
بروزرسانی
اعترافات گودزیلای چاقوکش؛ او زن جوان را پشت فرمان غافلگیر کرد

خراسان/ زورگير خطرناکي که براي ربودن کيف حاوي دلار و طلاهاي يک راننده زن، او را در خيابان با ضربه چاقو مجروح کرده بود، براي گريز از چنگ قانون، ديوانه وار به سوي شهروندان حمله ور شد و جوان ديگري را هم با ضربه چاقو روانه بيمارستان کرد.

اين حادثه هولناک در چهارراه بزرگمهر هنگامي رخ داد که زن جواني خودرواش را در حاشيه خيابان بزرگمهر پارک کرد و وارد يک صرافي شد. در اين لحظه زورگيري که چشمان پليدش را براي به دام انداختن يک طعمه به اين سو و آن سو مي چرخاند با ديدن زن جوان به کمين نشست و چشم از صرافي برنداشت.

زن جوان بي خبر از ماجراي وحشتناکي که در حال وقوع بود، کيف حاوي دلار و طلا را به دست گرفت و به طرف خودرواش حرکت کرد، هنوز به درستي پشت فرمان خودرو قرار نگرفته بود که ناگهان زورگير خطرناک در سمت شاگرد را گشود و در حالي داخل خودرو نشست که چاقوي تيزي را زيرگلوي زن جوان گذاشت و از او خواست کيف دستي اش را به او بدهد!

زن جوان که از شدت ترس و وحشت بر خود مي لرزيد، تلاش کرد براي حفظ اموالش در برابر زورگير مخوف مقاومت کند به همين دليل شروع به داد و فرياد کرد. سارق خطرناک که اوضاع را اين گونه ديد براي ايجاد رعب و وحشت تيغه چاقو را بالا برد و بر دست زن جوان فرود آورد. او سپس کيف را از درون خودرو برداشت و پا به فرار گذاشت.

مال باخته که خون از دستش بيرون مي زد و از شدت درد به خود مي پيچيد، فرياد زنان از شهروندان کمک خواست. به گزارش خراسان، در اين هنگام چند تن از کسبه محل و رهگذران با مشاهده زورگير جوان، بي محابا به سوي او هجوم بردند و اطراف او را گرفتند ولي زورگير خطرناک که به گفته شهروندان چون گودزيلاي خطرناک خود را به هر سو مي زد تا راه گريزي پيدا کند با چاقوي خون آلودي که در دست داشت به طرف شهروندان نيز حمله ور مي‌شد و ضربات چاقو را به طرف مردم پرت مي کرد تا با ايجاد ترس و وحشت، راه گريزي بيابد اما در حالي که مردم همچنان راه فرار او را سد کرده بودند، يکي از شهروندان وظيفه شناس براي دستگيري سارق به فنون دفاع شخصي متوسل شد و با يک ضربه لگد تعادل او را به هم زد اما گودزيلاي خشمگين،  ضربه چاقو را به سوي آن جوان پرت کرد و او را نيز به شدت مجروح ساخت.

گزارش خراسان حاکي است، در حالي که شهروندان همچنان راه گريز سارق خطرناک را بسته بودند، نيروهاي گشت انتظامي کلانتري سجاد از راه رسيدند و حلقه هاي قانون را بر دستان اين زورگير مخوف گره زدند.

همزمان با انتقال مصدومان به مرکز درماني، زورگير 40 ساله نيز با صدور دستوري از سوي سرهنگ احمد مجدي (رئيس کلانتري سجاد) تحت بازجويي هاي تخصصي قرار گرفت.

اين مرد 40 ساله که خود را کارمند يکي از ادارات دولتي معرفي مي کرد و مدعي بود چند سال قبل به خاطر مسائل مالي در محل کارش به تحمل شش ماه زندان و پرداخت جزاي نقدي محکوم شده است، در بخشي از اعترافاتش گفت: براي جبران خسارت هاي وارد شده به اداره دولتي، مجبور شدم منزلم را بفروشم و پس اندازهايم را بدهم که بعد از آن همسرم نيز از زندگي من بيرون رفت ولي دوباره به خاطر فرزندانش به زندگي مشترک با من بازگشت.

وي درباره ماجراي زورگيري وحشتناک خودش از راننده زن نيز گفت: وقتي آن زن از صرافي خارج شد و درون خودرو نشست من هم بلافاصله در صندلي جلو قرار گرفتم و به او گفتم بدون مقاومت کيف را به من بدهد! ولي او مقاومت کرد و دستش را جلو آورد که مانع سرقت کيف شود!

من هم با چاقويي که در دست داشتم او را زخمي کردم و کيف را قاپيدم! تا به سوي خودروي  پرايدم بروم که چند کوچه بالاتر پارک کرده بودم! ولي با فريادهاي آن زن، کسبه و رهگذران اطرافم را گرفتند که من هم مجبور شدم به سوي آن ها حمله کنم! در اثناي همين درگيري جوان ديگري هم مصدوم شد اما من نتوانستم از چنگ آن ها بگريزم و لحظاتي بعد نيروهاي کلانتري سجاد مرا دستگير کردند. 

گزارش خراسان حاکي است، در حالي که بازجويي ها از متهم دستگير شده در دايره تجسس کلانتري با نظارت سرهنگ مجدي ادامه داشت، همسر زن جوان خود را به کلانتري رساند و اظهار کرد، همسرش در اتاق عمل بيمارستان، تحت عمل جراحي قرار گرفته است. وي افزود: در کيف همسرم طلا و جواهر و دلار به ارزش 700 ميليون تومان وجود داشت که آن را از زورگير پس گرفته اند!

شايان ذکر است، تحقيقات بيشتر درباره زواياي ديگر اين پرونده زورگيري با صدور دستورات ويژه اي از سوي قاضي دکتر اسماعيل رحماني (معاون دادستان مرکز ) آغاز شده است.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره