logo

۴۵ نفر به‌ دلیل خرید و فروش آرای انتخابات دستگیر شدند

منبع
تسنيم
بروزرسانی
۴۵ نفر به‌ دلیل خرید و فروش آرای انتخابات دستگیر شدند

تسنيم/ فرماندار پرديس از دستگيري ۴۵ نفر از عوامل خريدوفروش آراي انتخابات شوراي شهر توقيف تعدادي خودرو و مبالغي وجه نقد در اين شهرستان خبر داد.

عبدالعظيم رضايي ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پيش از آغاز انتخابات با تشکيل ستاد پيشگيري از جرائم انتخاباتي و اقدامات دستگاه قضايي، شوراي تأمين شهرستان پرديس با توجه به سابقه تخلفات و خريدوفروش آرا در اين شهرستان، تمامي تدابير لازم براي برخورد با متخلفان ايجاد شد.

وي با بيان اينکه 45 نفر از عوامل خريدوفروش آراي انتخابات شوراي شهر دستگير شدند افزود: رأي مردم حق‌الناس است و به‌صورت امانت نزد ما محفوظ مي‌ماند، به‌تمامي شکايت‌هاي مطرح شده رسيدگي خواهد شد و اجازه نخواهيم داد کسي حق‌وحقوق مردم را از بين ببرد.

فرماندار پرديس در ادامه با اشاره به توقيف تعدادي خودرو و مبالغي وجه نقد گفت: تخلفات انتخاباتي در شهرستان پرديس بعد از اعلام نتايج شمارش بر اساس شکايت ارسال‌شده تمامي مدارک موجود مستندسازي و به هيئت اجرايي ارسال شده و درصورت لزوم برابر قانون صندوق آراي که خريدوفروش رأي در آن محرز شده باشد باطل مي‌شود.

رضايي با تقدير از حضور فعال عوامل برگزاري انتخابات خاطرنشان کرد: تخلفات انتخاباتي به حداقل رسيده و با جديت با هرگونه آسيبي در اين زمينه‌ها برخورد مي‌کنيم و اميدواريم حاصل نتايج براي مردم مطلوب باشد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره