برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

ممنوعیت سفر به ۲۶۶ شهر قرمز و نارنجی

منبع
فارس
بروزرسانی
ممنوعیت سفر به ۲۶۶ شهر قرمز و نارنجی

فارس/ جانشين پليس راهور ناجا با توجه به آخرين رنگبندي کرونايي شهرها از ممنوعيت سفر « به» و «از» شهرهاي قرمز و نارنجي خبرداد.

سردار سيد تيمور حسيني جانشين پليس راهور ناجا در خصوص آخرين وضعيت جوي و ترافيکي محورهاي مواصلاتي کشور و مصوبات ستاد ملي مقابله با کرونا اظهار داشت: در حال حاضر تردد عادي و روان خودروها در محورهاي مواصلاتي کشور در جريان است.

 جانشين پليس راهور ناجا با بيان اين مطلب که بر طبق آخرين رنگبندي اعلامي ستاد ملي مقابله با کرونا، ۹۳ شهر در وضعيت قرمز ،۱۷۳ شهر در وضعيت نارنجي و ۱۸۳ شهر در وضعيت زرد قرار گرفته‌اند در خصوص وضعيت سفر بين شهري اعلام کرد: براساس اين رنگ بندي، سفر «به» و «از» شهر هاي قرمز و نارنجي ممنوع است.

 سردار حسيني تصريح کرد: خروج خودروهاي بومي از شهرهاي قرمز و نارنجي و ورود خودروهاي غير بومي به اين دسته از شهر ها ممنوع بوده و تردد در شهرهاي قرمز جريمه يک ميليون توماني و سفر به شهرهاي نارنجي جريمه ۵۰۰ هزار توماني دارد.

 وي گفت: ممنوعيت تردد شبانه در تمام شهرهاي کشور از ساعت ۲۲ تا ۳ صبح اعمال شده و جريمه ۲۰۰ هزار توماني براي متخلفان اعمال خواهد شد.

 جانشين پليس راهور ناجا از حضور گشتي‌هاي پليس راه و راهور ناجا در ورودي و خروجي شهرها و جاده هاي بين شهري خبر داد و گفت: علاوه بر رصد مأموران پليس راهور، دوربين‌هاي هوشمند جاده‌اي نيز تخلفات تردد رانندگان را اعمال قانون مي‌کنند. 

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar