برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

جزئیات دستگیری ۶ نفر از متهمان حادثه هولناک سنندج

منبع
همشهري
بروزرسانی
جزئیات دستگیری ۶ نفر از متهمان حادثه هولناک سنندج

همشهري/ وقتي درگيري ميان اهالي ۲طايفه بر سر يک قطعه زمين کشاورزي به بيمارستان کوثر شهر سنندج کشيده شد، آنها با قمه و شمشير به جان هم افتادند و حادثه‌اي هولناک را رقم زدند.

غروب چهارشنبه گذشته اهالي ۲ طايفه که در ۲ روستاي همسايه حوالي سنندج زندگي مي‌کردند بر سر يک زمين کشاورزي با هم درگير شدند. اختلاف آنها بر سر اين زمين به‌مدت‌ها پيش برمي‌گشت و آن روز وقتي درگيري شروع شد، آنها با چماق و چاقو به جان هم افتادند و در نتيجه اين درگيري عده‌اي مجروح شدند.

بستگان مجروحان آنها را براي درمان به بيمارستان منتقل کردند اما اين پايان ماجرا نبود. چرا که ضاربان و بستگانشان شروع به تعقيب آنها کردند و وقتي مجروحان به بخش اورژانس بيمارستان منتقل شدند تا تحت درمان قرار بگيرند، ضاربان و بستگانشان نيز وارد آنجا شده و بار ديگر با آنها درگير شدند.  طرفين اين بار با قمه و شمشير به جان هم افتادند.

به‌گفته شاهدان اين حادثه، شدت درگيري به حدي بود که پرسنل بيمارستان و افرادي که در آنجا حضور داشتند براي حفظ جانشان اقدام به فرار از طريق درهاي خروجي و پنجره‌ها کردند و همزمان ماجرا به پليس گزارش شد.

وقتي مأموران در محل حاضر شدند، ضاربان و عاملان اصلي درگيري فرار کرده بودند. اين در حالي بود که در جريان درگيري خونين در اورژانس، دست يکي از مصدومان از مچ قطع شده بود که وي براي پيوند عضو به بيمارستان اروميه انتقال يافت اما به‌دليل شدت خونريزي جانش را از دست داد. يکي ديگر از مصدومان نيز فردي بود که ضربه شمشير به گردنش اصابت کرده بود که بلافاصله به اتاق عمل منتقل شد و از خطر مرگ نجات يافت.

به‌دنبال اين حادثه هولناک و انتشار کليپي وحشتناک از درگيري خونين در اورژانس بيمارستان کوثر سنندج، دادستان اين شهر وارد ماجرا شد و تيمي از مأموران، تحقيقات گسترده‌اي را براي شناسايي و دستگيري عاملان اين درگيري آغاز کردند.

محمد جباري، دادستان سنندج شامگاه جمعه گذشته به خبرنگاران گفت: با سرعت عمل پليس ۶ نفر از متهمان اين حادثه دستگير شدند که يکي از آنها از ضاربان اصلي فردي است که در اين درگيري جانش را از دست داد.

وي با هشدار به متهماني که در اين حادثه دست داشتند و متواري شده‌اند گفت: هويت تمامي اين افراد شناسايي شده و به‌زودي دستگير خواهند شد و تحقيقات درباره اين حادثه ادامه دارد.

به گفته وي، دستگاه قضا در برخورد با کساني که امنيت و آرامش عمومي جامعه را دچار اختلال مي‌کنند هيچ اغماض و مماشاتي نخواهد داشت.

جباري افزود: مردم استان اطمينان‌خاطر داشته باشند که مجرمان و متعرضان به امنيت و آرامش عمومي، هيچ راه فراري از دست قانون ندارند و دستگاه قضايي استان بدون هيچ مسامحه‌اي به‌شدت با آنان برخورد خواهد کرد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره