وزیر اموزش و پرورش :تا کنون پارتی بازی نکردم

منبع
بروزرسانی
 وزیر اموزش و پرورش :تا کنون پارتی بازی نکردم
به گزارش جهان، حميدرضا حاجي‌بابايي در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پاسخ به اين پرسش که آيا در آموزش و پرورش پارتي بازي داريم؟، اظهار داشت: بعيد مي‌دانم. وي ادامه داد: آموزش و پرورش جايگاهي دارد که فکر مي‌کنم جزو سالم‌ترين دستگاه‌ها محسوب مي‌شود. حاجي‌بابايي در پاسخ به پرسشي ديگر مبني بر اينکه «آيا وي تا به حال سفارش کسي را در آموزش و پرورش کرده است؟»، گفت: در طول سه سالي که در آموزش و پرورش بودم تا حالا براي يک نفر نيز پارتي بازي نکردم. وي افزود: اگر کسي نامه‌اي دارد مبني بر اينکه بنده پارتي بازي کردم، نشان دهد.