برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

دستگیری اراذل و اوباش مسلح متجاوز به یک کافه‌

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
دستگیری اراذل و اوباش مسلح متجاوز به یک کافه‌

باشگاه خبرنگاران/ فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم از دستگیری تعدادی شرور که در کافه‌ای در پرند اقدام به تیر اندازی و قدرت نمایی با قمه کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ علی زنگنه گفت: در پی اعلام خبر حمله تعدادی اراذل و اوباش با سلاح گرم و سرد به کافه‌ای واقع در شهر پرند، بلافاصله عوامل گشت کلانتری ۱۷ به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران مشخص شد که تعدادی شرور با استفاده از سلاح گرم و سرد وارد کافه شده و به دنبال خصومت شخصی قبلی ۲ نفر از کارکنان را به ضرب گلوله و چاقو زخمی کرده که بررسی موضوع سریعا در دستور کار پلیس اطلاعات شهرستان قرار گرفت و با اقدامات اطلاعاتی و فنی، بازبینی فیلم دوربین‌های مداربسته در کمتر از ۲۴ موفق به شناسایی پلاک خودرو احدی از متهمین دخیل در درگیری گشته و از آن طریق مالک خودرو را شناسایی، پس از اخذ دستور قضایی نامبرده در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر دلالت داده شده که در ادامه نیز دو متهم دیگر با همکاری فرد دستگیر شده شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ زنگنه با اشاره به اینکه متهمین اختلاف با صاحب کافه را علت حمله و درگیری اعلام کرده بودند، افزود: پس از اخذ اظهارات متهمین به جرم ارتکابی اقرار نمودند که با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی که هرسه متهم با قرار تامین مناسب روانه زندان شدند.

در پایان سرهنگ زنگنه گفت: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و پلیس با افرادی که امنیت شهروندان را به خطر اندازند و نظم عمومی را برهم بزنند با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره