برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

پیامک‌های تبلیغاتی در انتخابات: ارسال اس‌ام‌اس انبوه به مخاطبان

منبع
بازار
بروزرسانی
پیامک‌های تبلیغاتی در انتخابات: ارسال اس‌ام‌اس انبوه به مخاطبان

بازار/ در سال‌های گذشته زمان انتخابات شهر پر می‌شد از کاغذهای تبلیغاتی و پوسترهایی که به در و دیوارهای شهر چسبانده بودند. این کار نه تنها چهره شهر را زشت می‌کرد، بلکه کاغذ زیادی هم مصرف می‌شد و اصلا دوست‌دار طبیعت نبود. اما امروز ستادهای انتخاباتی راه‌های بهتری برای تبلیغات دارند و آن هم ارسال پیامک است. 
ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی به مخاطبان برای ستادهای انتخاباتی
ارسال پیامک تبلیغاتی یکی از مهم‌ترین راه‌های تبلیغات در کمپین‌های انتخاباتی است. با استفاده از این روش کاندیداها می‌توانند به افراد زیادی از جامعه دسترسی پیدا کرده و با آنان ارتباط مستقیم برقرار کنند. علاوه‌بر ارتباط مستقیم، ایجاد حس ملی و میهنی در افراد می‌تواند شانس شما را در پیروزی بالا ببرد.
برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی مناسب انتخابات به یک سامانه پیامکی نیاز دارید. یکی از بهترین سامانه‌های پیامکی سایت اس ام اس ملی است. ملی پیامک با بیش از ده سال سابقه در حوزه دریافت و ارسال پیامک، همراه خوبی برای ستاد انتخاباتی شماست. 
کاربردهای ارسال اس‌ام‌اس انبوه در انتخابات
همان‌طور که گفتیم استفاده از سامانه پیامکی برای ارسال اس‌ام‌اس انبوه برای انتخابات چند سالی هست که مرسوم شده و بازخورد مناسب این پیامک‌ها، باعث شده افراد بیشتری برای پیروزی در انتخابات به سراغ این روش از تبلیغات بیایند. همچنین قیمت سامانه پیامکی در مقایسه با سایر روش‌ها مناسب‌تر است و می‌تواند تبلیغات، که یکی از مهم‌ترین اصول در شکست یا موفقیت در انتخابات است، را برای شما ساده کند. در ادامه کاربردهای ارسال اس‌ام‌اس انبوه را برایتان ذکر می‌کنیم. 

ارسال پیامک به تفکیک استان و شهر
در پنل‌های پیامکی می‌توان به تفکیک استان و شهر پیامک انبوه تبلغاتی ارسال کرد. کاندیداهای محترم انتخابات می‌توانند از این فرصت طلایی استفاده کنند و شعار انتخاباتی خود را به مردم هر شهری که دوست دارند بفرستند. یکی از مزایای ارسال اس‌ام‌اس به شهرها و استان‌ها، هدف قرار دادن توده جامعه است. یعنی با ارسال انبوه پیامک، افراد مختلف را از اقشار متفاوت پوشش خواهید داد و شانس خود را برای پیروزی افزایش می‌دهید. 
رسال اس‌ام‌اس براساس کدپستی
یکی دیگر از راه‌های هدف قرار دادن مناطق خاص، استفاده از کدپستی است. با این روش دیگر نیازی نیست به کل یک استان پیامک ارسال کنید، بلکه فقط کافی است سه تا پنج رقم ابتدایی کدپستی یک منطقه را در سامانه پیامکی بزنید و از این طریق، پیام شما به سیم‌کارت‌های ایرانسل و همراه اولی که در این مناطق هستند، فرستاده می‌شود. شما می‌توانید انتخاب کنید چه تعداد پیامک به شماره‌های همراه اول و چه تعداد به سیم‌کارت‌های ایرانسل ارسال شوند. 
ارسال اس‌ام‌اس انبوه به اصناف و مشاغل
داشتن حمایت برخی از مشاغل خاص و تاثیرگذار برای برخی از نامزدهای انتخاباتی مهم است. مثلا شما می‌توانید پیامک تبلیغاتی خود را فقط به جامعه وکلا، پزشکان و هر صنفی که فکر می‌کنید برای شرایط شما بهتر است، ارسال کنید. 
ارسال پیامک به تفکیک جنسیت
یکی دیگر از راه‌هایی که کاندیداها می‌توانند با آن تبلیغات موثری داشته باشند، ارسال پیامک براساس تفکیک جنسیت است. به طور مثال اگر خانمی هستید که کاندیدای شرکت در انتخابات شورای شهر شده‌اید، می‌توانید برای زنان آن شهر پیامک تبلیغاتی بفرستید و برنامه‌های خود را برای پیش‌رفت وضعیت زنان جامعه بازگو کنید. به این ترتیب احتمالا خانم‌های آن منطقه با  شما همراه خواهند شد و شانس بیشتری برای برد دارید.
نکات مهم حین فرستادن پیامک انبوه انتخاباتی
حالا که با مزایای ارسال اس‌ام‌اس انبوه به مخاطبان و تاثیر آن در برد و باخت انتخابات آشنا شدیم، لازم است بدانید که در متن پیامک باید چه چیزهایی گنجانده شود تا بهترین نتیجه را بگیرید.
صداقت
هنگام فرستادن اس‌ام‌اس و نوشتن متن آن، حتما صداقت را رعایت کنید. همه ما قبلا با نامزدهای انتخاباتی که با ما صادق نبوده‌اند روبرو شده‌ایم و پس از مدتی، اعتمادمان را نسبت به آنان از دست داده‌ایم. بنابراین در برنامه‌ها و توانایی‌های خود شفاف و صادق باشید. 

ارسال کد انتخاباتی
اغلب مردم نامزد محبوب انتخاباتی خود را با اسم و فامیلی می‌شناسند. اما وقتی پایشان به صندوق رای می‌رسد، باید یک کد را در برگه بنویسند و همین باعث سردرگمی و اشتباه می‌شود. دقت کنید که حتما کد انتخاباتی خود، که افراد هنگام رای دادن باید بنویسند را در متن پیامک قرار دهید تا ملکه ذهن مردم شود.
ارسال پیامک در ساعات معمول
شما قرار است برنده یک انتخابات و نماینده مردم باشید. پس قبل از هر چیزی توجه کنید که آسایش آنان نباید تحت هیچ شرایطی مختل شود. ارسال پیامک در ساعات نامعمول، نه تنها تاثیر مثبتی برایتان ندارد، بلکه افراد را از شما زده می‌کند و حس منفی‌ای در آنان به وجود می‌آورد. 
در ایام انتخابات بهتر است پیامک‌های خود را از 8 صبح تا 8 شب ارسال کنید تا مزاحمتی برای خواب و استراحت افراد به وجود نیاورید. 
نوشتن متن صمیمانه
برای برقراری ارتباط بهتر، به خصوص با نسل جوان، باید بتوانید متنی بنویسید که احساس صمیمیت و نزدیکی در آن‌ها ایجاد کند. هیچ کسی دوست ندارد متنی پر از کلمات سنگین و پیچیده در پیامک بخواند. پس شما هم تا جایی که می‌توانید و در شان شما و ستاد انتخاباتی‌تان است، متن پیامک را ساده و صمیمی بنویسید.
بهترین سامانه پیامکی برای ارسال اس‌ام‌اس انبوه در انتخابات
سامانه ملی پیامک با بیش از ده سال سابقه، می‌تواند همراه خوبی برای کمپین انتخاباتی شما باشد. ملی پیامک با داشتن یک تیم پشتیبانی قوی، اطمینان حاصل می‌کند پیامک‌های شما در اسرع وقت و با سرعت بالا به دست مردم می‌رسد. همچنین این شرکت می‌تواند خطوط اختصاصی با شماره‌های رند و کوتاه برایتان تهیه کند تا در نزد مردم اعتبار بیشتری کسب کنید و بتوانید با اطمینان بیشتری تبلیغات پیامکی خود را پیش ببرید. 

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره