باشگاه خبرنگاران نوشت:
رئيس مرکز کنترل ترافيک راهور تهران از توقيف خودرويي با خلافي 13ميليون در روز گذشته خبرداد.
سرهنگ سعيد اسماعيلي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در تشريح خبر فوق گفت: مأموران پليس راهور فاتب طي گشت زني هاي خود و ايفاي دستورات محوله به آنان و مقابله با متخلفين و اجراي طرح مقابله با خودروهاي اداري دستور توقيف توانستند يک خودروي متخلف را شناسايي کنند.
وي در خاتمه خاطرنشان کرد: خودرويي پس از شناسايي و استعلام از سامانه اجرائيات مشخص گرديد خودروي فوق داراي خلافي 13 ميليون و 310هزاريالي است، لذا خودرو به همراه صورت جلسه به پارکينگ منتقل گرديد.