برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

خشم بارسایی‌ها؛ گل سالم ما را قبول نکردند

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
خشم بارسایی‌ها؛ گل سالم ما را قبول نکردند

ورزش 3/تصویری که از صحنه مشکوک به گل برای بارسلونا مقابل رئال مادرید منتشر شده، به‌نظر می‌رسد توپ از خط رد شده است.خشم بارسایی‌ها: گل سالم ما را قبول نکردند (عکس)

جنجال صحنه‌ای که روی ارسال کرنر رافینیا و ضربه لامینه یامال به شکل مشکوک از نزدیکی خط دروازه توسط آندری لونین برگشت داده شد، همچنان ادامه دارد.

خشم هواداران بارسلونا به‌خصوص در شبکه‌های اجتماعی به اوج رسیده است. هواداران کاتالان به صورت دسته جمعی در فضای مجازی تصاویری را به اشتراک گذاشته‌اند که نشان می‌دهد توپ کاملا وارد دروازه رئال مادرید شده است.

واکنش‌ها حتی به اکانت رسمی باشگاه بارسلونا در اکس (توییتر سابق) هم رسید. این صفحه در پستی که به اشتراک گذاشته، در مورد این صحنه جنجالی نوشته: «گل, درست است؟»

در سمت دیگر هم هواداران رئال مادرید تصویری که شبکه Canal+ منتشر کرده را در فضای مجازی دست‌به‌دست می‌کنند، در این تصویر که از نمای بالای دروازه گرفته شده، به‌نظر می‌رسد تمام توپ از خط نشده و تصمیم داور درست بوده است.

با این حال واکنش‌ها به اتفاقات امشب همچنان ادامه دارد و انتظار می‌رود حواشی مربوط به این صحنه مشکوک، در چند روز آینده هم وجود داشته باشد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره