برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

آلونسو: شایسته هر سه قهرمانی در این فصل هستیم

منبع
ايسنا
بروزرسانی
آلونسو: شایسته هر سه قهرمانی در این فصل هستیم

ایسنا/ژابی آلونسو تاکید کرد تیمش شایسته هر سه عنوان قهرمانی در این فصل است.
لورکوزن، قهرمان بوندسلیگا که به فینال جام حذفی آلمان نیز رسیده است، چهل و نهمین بازی بدون شکستش را نیز انجام داد و از رکورد بنفیکا عبور کرد. این تیم آلمانی در خانه برابر رم به تساوی دو بر دو رسید تا در مجموع ۴-۲ راهی دیدار نهایی فینال کنفرانس اروپا شود.
ژابی آلونسو بعد از این دیدار گفت: ما امروز بعد از گل دوم رم شخصیت فوق العاده‌ای از خود نشان دادیم. بعد از آن به چشمان بازیکنانم نگاه کردم و دیدم که آنها می‌خواهند هر طور شده بازی را به تساوی بکشانند. ما شانس کسب سه عنوان را داریم و شاگردانم شایسته هر سه عنوان هستند.
استانیسیچ ملی پوش کروات لورکوزن نیز گفت: ما واقعاً می‌خواستیم به فینال برسیم و فکر می‌کنم شایسته رسیدن به این هدف بودیم.
گرانیت ژاکا، کاپیتان تیم لورکوزن نیز که در جریان پیروزی لورکوزن مقابل آینتراخت فرانکفورت یک گل عالی به ثمر رساند، افزود: باورنکردنی است. همه چیز عالی بود و حالا در دیدار نهایی هستیم و باید برای قهرمانی تلاش کنیم.
در برگامو هم آتالانتا با ۳ گل مارسی را شکست داد و در مجموع با نتیجه ۴ بر یک از سد نماینده فرانسه گذشت تا گاسپرینی آتالانتا را به اولین فینال اروپایی تاریخش برساند و آن‌ها رقیب لورکوزن در فینال شوند. فینال کنفرانس اروپا ۲ خرداد در دوبلین برگزار می‌شود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره