برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

پیام کلوپ به ترزیچ

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پیام کلوپ به ترزیچ

ورزش 3/یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، برای دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا آرزوی موفقیت کرد.
به غیر از طرفداران خوشحال در دورتموند و همینطور هوادارانی که به پاریس سفر کرده بودند، یک نفر دیگر هم از صعود این تیم آلمانی به فینال لیگ قهرمانان اروپا بسیار خوشحال است: یورگن کلوپ، سرمربی 56 ساله لیورپول.
او که در سال‌های 2011 و 2012 با دورتموند قهرمان بوندس‌لیگا شد پیروزی 1-0 زردها در پاریس را از خانه‌اش در لیورپول تماشا کرد و با هیجان به این موفقیت واکنش نشان داد.
کلوپ در واکنش به صعود دورتموند به فینال چمپیونزلیگ به بیلد گفت:"وای، وای، وای. به همه تبریک می‌گویم. دورتموند شایسته این صعود بود."
در سال 2013، کلوپ که در پایان فصل لیورپول را پس از تقریبا 9 سال ترک می‌کند، به همراه دورتموند به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یافت و در ورزشگاه ومبلی بازی کرد. تیم تحت هدایت دورتموند در یک بازی هیجان انگیز با نتیجه 2-1 مقابل بایرن مونیخ شکست خورد و به جام نرسید.
شکستی که هنوز هم او را آزار می‌دهد چون دورتموند تیم خوبی نشان داد و با گل دیرهنگام آرین روبن در دقیقه 89 بازی، شکست را پذیرفت. در یکم ژوئن، دورتموند پس از 11 سال به ومبلی بازخواهد گشت و کلوپ خطاب به ادین ترزیچ و شاگردانش پیام واضحی ارسال کرد.

کلوپ به بیلد گفت:"ماموریت به سرانجام رسیده و حالا باید این جام را بگیرند."


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره