برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

خداحافظی احساسی ستاره اسپانیایی با لیورپول

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
خداحافظی احساسی ستاره اسپانیایی با لیورپول

ورزش 3/تیاگو آلکانتارا پس از تایید جدایی از، پیام خداحافظی احساسی منتشر کرد.
  تیاگو آلکانتارا پس از اینکه لیورپول تایید کرد دوران او در این باشگاه تابستان امسال به پایان خواهد رسید، پیامی احساسی منتشر کرد.
این هافبک 33 ساله که در سال 2020 از بایرن مونیخ به لیورپول پیوست، با وجود مصدومیت‌های طولانی، 98 بازی انجام داده و 6 گل به ثمر رسانده است. او همچنین جام حذفی و جام اتحادیه را در سال 2022 بالای سر برد.
ساعتی قبل باشگاه لیورپول تایید کرد که تیاگو در پایان فصل جدا می‌شود و قرارداد تمدید نخواهد شد. 
تیاگو نیز با انتشار یک پیام به این پایان همکاری واکنش نشان داد:" قدردانی و سپاس. قرمزها، این دو، کلماتی هستند که در روز خداحافظی با شما به ذهن من خطور می‌کنند. همچنین، متشکرم. ممنون از فرصتی که بابت آن بخشی از این شهر، این باشگاه و این جامعه بودم.
حمایت مداومی که از روز اول دریافت کرده‌ام، باورنکردنی بود. تشویق در آنفیلد، شعار سکوهای کاپ... شگفت‌انگیز و بی‌نظیر بود. یک جایگزین هواداران بسیار منحصربه‌فرد برای یک باشگاه منحصربه‌فرد.
این چهار سال گذشته زمان یادگیری برای من و خانواده‌ام بود. برخی بردها، برخی شکست‌ها وجود داشت اما بدون شک تجربه‌ای متحول کننده در زندگی‌ام بود. هم تیمی‌خا، مربیان، کارکنان و کارمندان باشگاه: همه شما بخشی از آن بودید. و در مورد هواداران، من حرفی ندارم. فقط بدانید که برای همیشه از من عمیقا سپاسگزاری دریافت خواهید کرد. متشکرم، این یک افتخار بود. لیورپول اف سی، همیشه بهترین‌ها را برای شما می‌خواهم."
این بازیکن 33 ساله در این فصل فقط یک بازی برای لیورپول انجام داد که 5 دقیقه مقابل آرسنال در ماه فوریه بود. این اولین بازی او برای قرمزها از آوریل 2023 بود چون به دلیل مصدومیت برای مدت زیادی از میادین دور بود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره