برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

واکنش فدراسیون فوتبال به خداحافظی اشکان دژاگه

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
واکنش فدراسیون فوتبال به خداحافظی اشکان دژاگه

ورزش 3/دژاگه پس از سال‌ها حضور در سطح اول فوتبال اروپا و لیگ برتر فوتبال ایران به ماجراجویی خود خاتمه داد و فدراسیون فوتبال ایران به این تصمیم واکنش نشان داده است.واکنش فدراسیون فوتبال به خداحافظی اشکان دژاگه (عکس)

دژاگه یکی از ایرانی‌های مهاجر و ساکن در آلمان بود که با درخشش در تیم فوتبال وولفسبورگ و قهرمانی با این تیم در بوندسلیگا نام خود را در میان اهالی فوتبال در ایران بر سر زبان‌ها انداخت.

این بازیکن سپس با دعوت کارلوس کی‌روش و فدراسیون فوتبال ایران از سال ۲۰۱۲ تصمیم به بازی برای تیم ملی فوتبال ایران گرفت و تا سال ۲۰۱۹ به عنوان یک بازیکن کلیدی در دو جام جهانی و دو جام ملت‌های آسیا با پیراهن شماره 21 ایران بازی کرد.

این هافبک که یکی از مهره‌های هجومی فوتبال ایران در دوران حضور کارلوس کی‌روش به شمار می‌رفت، سرانجام روز جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ و بعد از سال‌ها حضور در سطح ملی و باشگاهی در شرایطی که برای آخرین مرتبه در لیگ بیست و دوم با پیراهن فولاد خوزستان در میادین دیده شده بود، تصمیم به خداحافظی گرفت و حالا فدراسیون فوتبال با انتشار پوستری و تشکر از او به پایان دوران بازی‌اش واکنش نشان داده است.

دژاگه که در آستانه ۳۸ سالگی تصمیم به آویختن کفش‌هایش گرفت، در ۵۹ بازی با پیراهن تیم ملی بازی کرد و موفق به ثبت ۱۱ گل شد. دبل او مقابل کویت در اولین بازی ملی هیچ گاه از خاطر دوستداران فوتبال پاک نمی‌شود و بی‌شک همواره از او به عنوان یک بازیکن باکیفیت در تاریخ ملی فوتبال ایران یاد می‌شود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره