برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

تمدید و خرید؛ فعالیت 24 ساعته تیم لیگ برتری

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
تمدید و خرید؛ فعالیت 24 ساعته تیم لیگ برتری

ورزش 3/تیم فولادزرند ایرانیان، آخر هفته پُر مشغله‌ای را پشت‌سر گذاشت و ضمن تمدید با هشت بازیکن تاثیرگذار خود، از سه خرید جدید رونمایی کرد.
 هزینه‌های هنگفت در مارکت فصل گذشته به نتایج مثبت در زمین مسابقه‌ها تبدیل نشد و فولاد زرند پس از دو فصل موفقیت آمیز که با حضور در نیمه‌ی بالای جدول بسیاری از تیم‌ها را به چالش کشیده بود، این بار واکنش منفی را درپی داشت. به حدی که آن‌ها تنها تیمی در لیگ برتر بودند که به سه مربی روی آوردند. ابتدا با امین پایمرد ماجراجویی را آغاز کردند و پس از نتایج ضعیف، ترجیح دادند مربی بومی را برکنار کنند و نیمکت‌شان را به عباس روزپیکر بسپارند. مربی جنوبی که انتخاب عجیبی قلمداد می‌شد، پروازها و سقوط‌هایی داشت که مدیران زرندی را باری دیگر به فکر تغییر مربی انداخت. سرانجام وحیدرضا محسنی، مربی جوان و پایه‌ها تا پایان فصل تیم بحران‌زده را رهبری کرد و با جایگاه دوازدهم فصل را به پایان رساند.
مدیران زرندی، به محسنی مربی جوانشان که سال‌ها در رده پایه فعالیت می‌کرد برای فصل جدید اعتماد نشان داد و با ایده آینده‌‌نگری به سوی نقل‌وانتقالات گام برداشت. بر خلاف گذشته، خبری از خرید حیرت انگیز نبود و در نخستین اقدام خود بازیکن جوان مشهدی امیرحمزه صدیق زاده که از پدیده‌های فصل گذشته بود را از آنا صنعت قم به خدمت گرفتند. قدم بعدی، جذب کیانوش شیرپور بازیکن گیتی‌پسند بود که به رغم قهرمانی با اصفهانی‌ها، فرصت خودنمایی و دعوت به تیم ملی را بدست نیاورد. تا نشر این مقاله، وحید ندری بازیکن فصل گذشته فرش آرا دیگر خرید زرندی‌ها به شمار می‌رود.
طیف گسترده فعالیت زرندی‌ها به تمدید با چهره‌های کلیدی متمرکز شده است. آن‌ها با محمدرضا رضازاده کاپیتان، حسین اکبرزاده، داوود خسروی، پژمان بهادیوند، امین نصرالله زاده، مصطفی احمدی، سجاد بابایی و امیر مرادی به توافق رسیدند تا یک فصل دیگر با پیراهن باشگاه در لیگ برتر به میدان بروند.
گفتنی است، مجتبی مزروعی، هادی عبدالهی، سیدمحسن تهامی نسب و مجید کاربخش، دستیاران وحیدرضا محسنی در فصل جدید لیگ برتر خواهند بود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره