برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

خیال رئال راحت؛ ستاره محبوب جدا نمی‌شود

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
خیال رئال راحت؛ ستاره محبوب جدا نمی‌شود

ورزش 3/مدیر برنامه لوکا مودریچ، ستاره رئال مادرید، اعلام کرد که او به احتمال زیاد یک فصل دیگر هم در این تیم خواهد ماند.
  قرارداد فعلی مودریچ با رئال مادرید در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و همین موضوع باعث شده است که شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی از این باشگاه یا امضای قرارداد جدید در چند هفته اخیر مطرح شود.
این بازیکن در طول این فصل فرصت زیادی برای حضور در ترکیب اصلی رئال پیدا نکرد و همین موضوع باعث شده بود که بعضی از رسانه‌ها مدعی شوند که او قطعا از جمع بازیکنان این تیم در پایان فصل جدا خواهد شد و به دنبال حضور در تیمی خواهد بود که فرصت بیشتری برای بازی داشته باشد.
اما شرایط در چند هفته این فصل برای او تغییر کرد و این ستاره کروات تصمیم گرفت که همچنان به حضورش در سانتیاگو برنابئو ادامه دهد و این تصمیم را بارها به صورت علنی نشان داد. رئال مادرید هم علاقه زیادی به ادامه حضور او در این تیم دارد و در مراسم جشن قهرمانی رئال در لالیگا هم بارها این درخواست را از او مطرح کردند.
حالا مدیر برنامه مودریچ در گفت‌وگو با روزنامه مارکا اظهار داشت: «محتمل‌ترین اتفاق این است که لوکا یک فصل دیگر هم در رئال بماند. مودریچ هوادار رئال مادرید است که علاقه زیادی به این باشگاه دارد و اینجا را خانه خودش می‌داند.» این بازیکن پذیرفته که بیشتر از ۵۰ درصد از دستمزدش را کم کند تا به حضور در این تیم ادامه دهد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره