برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

جریمه نجومی و تاریخی در انتظار منچسترسیتی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
جریمه نجومی و تاریخی در انتظار منچسترسیتی

ورزش 3/نشریه نزدیک به باشگاه منچسترسیتی ادعا کرده است که جریمه مربوط به 115 مورد نقض قوانین مالی، کسر امتیاز یا سقوط نخواهد بود.
 مجازات منچسترسیتی به دلیل 115 نقض قوانین مالی و پایداری لیگ برتر احتمالا یک جریمه مالی نجومی و هنگفت خواهد بود (برخلاف آنچه در مورد سایر باشگاه ها مانند اورتون و ناتینگهام فارست رخ داد). این را سایت منچستر ایونینگ نیوز ادعا کرده است.
این جریمه حدود 415 میلیون یورو خواهد بود که با آن باشگاه سیتی از کسر امتیاز و حتی سقوط احتمالی فرار خواهد کرد. این در حالی است که بسیاری از رقبای سیتی امیدوارند این تیم با محرومیت و کسر امتیاز و حتی سقوط جریمه شود.
منچسترسیتی امسال هم در آستانه قهرمانی قرار دارد و اگر فردا وستهم را ببرد، برای چهارمین سال متوالی قهرمان لیگ خواهد شد، اما تصمیم یک هیئت مستقل در مورد 115 مورد نقض قوانین مالی برتر بین سال های 2009 تا 2018 شاید همه چیز را تغییر دهد. حداقل رقبای سیتی به این امر خوشبین هستند.
این استدلال هنوز قطعی نیست چرا که پرونده منچسترسیتی پیچیده تر از تیم هایی چون فارست و اورتون است. گفته می‌شود که دادگاه پاییز امسال برگزار می‌شود اما طبق گزارش منچستر ایونینگ نیوز، جریمه ممکن است تا قبل از تابستان 2025 مشخص نشود. مجازات نهایی می تواند مالی، کسر امتیاز و همچنین سقوط به دسته های پایین تر باشد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره