logo
  1. برگزیده
ورزشی

نوری شاهین سرمربی دورتموند شد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
نوری شاهین سرمربی دورتموند شد

ورزش 3/نوری شاهین به‌عنوان سرمربی بروسیا دورتموند انتخاب شد.
ادین ترزیچ ۴۱ ساله از سرمربی‌گری باشگاه دورتموند استعفا داد. این موضوع را باشگاه بعد از ظهر روز پنجشنبه اعلام کرد.
باشگاه در بیانیه‌اش نوشت:«ادین ترزیچ از هدایت تیم استعفا داد و ما پس از مذاکره با درخواست این مربی موافقت کرده‌ایم.»
حالا مشخص شد که جانشین ترزیچ کیست. طبق اعلام باشگاه دورتموند، نوری شاهین پیشنهاد دورتموند را پذیرفته و قرار است هدایت این تیم را در فصل آینده برعهده بگیرد.
تا امروز تنها بحث بر سر مبلغ و جزئیات قرارداد بود و پس از رفع شدن اختلافات، انتخاب این مربی جوان به‌عنوان سرمربی اعلام شد.

بازیکن تیم قهرمان سال ۲۰۱۱ یک مربی جوان با با تاکتیک‌های نوین به شمار می‌رود و با توجه به اینکه خود زمانی بازیکن بوده، می‌تواند به خوبی به زبان بازیکنان صحبت و به خوبی با آنها ارتباط برقرار کند.
او نقش تعیین‌کننده‌ای در صعود بروسیا دورتموند به فینال لیگ قهرمانان داشت و انتخاب او نیز با استقبال هواداران مواجه می‌شود، چرا که خود این مربی روزی بازیکن این باشگاه بوده و جو تیم را به خوبی می‌داند.
او به همراه اسون بندر، دستیارش، می‌خواهد بروسیا دورتموند را پس از فصل ضعیفش در لیگ که در رتبه پنجم قرار گرفت، به مسیر خود برگرداند. دورتموند امیدوار است که این مربی جوان هم مانند ژابی آلونسو فصل فوق‌العاده‌ای را رقم بزند و این تیم را به رقابت برای قهرمانی در بوندسلیگا برگرداند.
شاهین دوران خوبی را به‌عنوان بازیکن در دورتموند زیر نظر یورگن کلوپ گذرانده و باید دید که تاکتیک‌ها و دیدگاه‌های سرمربی سابق، بر روی این مربی جوان هم تاثیر گذاشته و او نیز می‌تواند با دورتموند موفق شود یا خیر.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره